A német orvosok már applikációkat is felírhatnak a betegeiknek

A német orvosok már applikációkat is felírhatnak a betegeiknek

Más európai országokban, köztük Magyarországon, az orvosok azonban még nem írhatják fel ezeket és a hasonló alkalmazásokat a betegeiknek.
Úttörő egészségkommunikációs együttműködést indít a Central Médiacsoport

Úttörő egészségkommunikációs együttműködést indít a Central Médiacsoport

Az egészségügyi iparág egy újabb szegmensére irányítja a figyelmet a Central Médiacsoport következő együttműködése. A Central Medical Content Hub – amely egy március 3-i konferenciával vette kezdetét – stratégia partnerségre kérte fel az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetet (OGYÉI), a Semmelweis Egyetemet és számos egészségügyi intézményt és betegszervezetet. A kezdeményezés célja a szakmai feddhetetlenség és hiteles tájékoztatás, amelyet egy átfogó tartalmi ellenőrzés biztosít majd az egészségkommunikációs partnerkampányok során.
Innovatív fogászati rendelőé az év egészségügyi honlapja

Innovatív fogászati rendelőé az év egészségügyi honlapja

A budapesti MindenMent Fogászati Rendelőhálózat nyerte az egészségügyi kategória fődíját a 21. alkalommal megrendezett Az Év Honlapja pályázaton. A rendelő igazgatója szerint a honlap az orvos-beteg kommunikáció előszobája, ezért kiemelkedően fontos szerepe van.
A magyar egészségügyi startupok remekelnek a piacra lépésben - derül ki az EIT Health tanulmányából

A magyar egészségügyi startupok remekelnek a piacra lépésben - derül ki az EIT Health tanulmányából

A tanulmány alapján Portugália rendelkezik a legérettebb innovációs ökoszisztémával a régióban. Portugáliát közeli másodikként több ország követi, köztük Magyarország is. Az EIT Health programjaiban résztvevő magyar startupok a legnagyobb arányban lépnek sikeresen a piacra a vizsgált országok közül, átlag fölötti szerepeltek az alkalmazottak számát és a bevont külső tőke mennyiségét tekintve, de alulteljesítettek a külső támogatások elnyerésében.
Egészség! Az értékét kell kommunikálni!  Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Egészség! Az értékét kell kommunikálni! Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Az egészségügyi marketing- és PR társadalmi feladatköre egyre növekszik, alkalmazásuk elengedhetetlen a célok megvalósításához.
1/11