Vásárlók ezrei repültek rá induláskor az eMAG hatalmas Black Friday kínálatára

Vásárlók ezrei repültek rá induláskor az eMAG hatalmas Black Friday kínálatára

Erős starttal és kiemelkedő kínálattal indult az eMAG Black Friday: az első órában közel 85 ezer terméket rendeltek a vásárlók több mint 2,2 milliárd forint összértékben. Egy tipikus vásárló csaknem három terméket helyezett fekete pénteki kosarába, az okostelefonjáról böngészte az ajánlatokat, tízből négy ügyfél pedig bankkártyával fizetett. A legelső eladott termék egy Asus notebook volt, a reggeli első roham alatt a top 5 termékkategória a játék, az IT, a szépségápolás, a tévé és a háztartási gép.
Többen terveznek Black Fridayen költeni, mint tavaly: feljövőben a ruhanemű és az élelmiszer

Többen terveznek Black Fridayen költeni, mint tavaly: feljövőben a ruhanemű és az élelmiszer

Tavalyhoz képest többen terveznek a Black Fridayen vásárolni: minden második vásárló 15 és 60 ezer forint körüli összeget költene ezen a napon, a megvenni kívánt termékek körében előtérbe került a ruha, a cipő, a különböző háztartási kisgépek és a spórolási szándék nyomán az élelmiszer is.
Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace, külföldi nyitásban segíti a hazai kereskedőket a cég

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace, külföldi nyitásban segíti a hazai kereskedőket a cég

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető termékek száma pedig két év alatt a duplájára nőtt. Az eMAG a külföldi piacok felé nyitásban is segíti partnereit, és a kereskedői felületen elérhető virtuális asszisztenssel javítaná eladásaikat - derült ki a vállalat kereskedőpartnerei számára tartott éves Sellers’ Day rendezvényen.
Idén az eMAG mellett a vásárlók is felkészülnek a Black Fridayre

Idén az eMAG mellett a vásárlók is felkészülnek a Black Fridayre

Idén a vásárlók is sokkal intenzívebben készülnek a Black Fridayre, amit jól jelez, hogy már a fekete péntek előtt a kedvencek közé mentik azokat a termékeket, amelyeket akciós áron kívánnak beszerezni. Ezzel párhuzamosan az eMAG logisztikai részlege csaknem egymilliósra bővítette raktárkészleteit a fekete pénteki kampány miatt, a Marketplace-en lévő partnercégeket pedig algoritmus általi javaslatokkal és jutalék-visszatérítéssel sarkallja akciózásra a vállalat.
Rekord a magyar e-kereskedelemben: több mint 17 milliárd forintnyi terméket vettek már át a magyar easybox csomagautomatákban

Rekord a magyar e-kereskedelemben: több mint 17 milliárd forintnyi terméket vettek már át a magyar easybox csomagautomatákban

Két évvel a csomagautomata-hálózat indulása után aktiválták a hatszázadik eMAG easyboxot Sárváron, a Rákóczi Ferenc utcában. A gazdasági válsághelyzet miatt a csomagautomatás átvétel várhatóan még nagyobb teret hódít majd a következő hónapokban, de két év alatt már így is 17,19 milliárd forint értékű termék jutott el itthon megrendelőjéhez valamelyik easybox fiókon keresztül.
1/9