Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek

Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek

Csaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik. Külföldre egyelőre csak a partnerkereskedők harmada értékesít, de további 40 százalék tervezi ezt - derül ki abból, a cég piacterének partnerállományára reprezentatív kutatásból, amelyet az eMAG megbízásából a GKI Digital készített.
Megvan, melyik mobilappal a legelégedettebbek az online vásárlók

Megvan, melyik mobilappal a legelégedettebbek az online vásárlók

Minden negyedik okostelefon felhasználó telepít vásárlással kapcsolatos applikációt a készülékére.
Egyre többen intézik online a heti nagybevásárlást

Egyre többen intézik online a heti nagybevásárlást

Az FMCG kategória volt az e-kereskedelmi piac leggyorsabban növekvő szektora 2018-ban.
Elrajtolt az eMAG magyar vállalkozásokat segítő programja

Elrajtolt az eMAG magyar vállalkozásokat segítő programja

A 2021. augusztus 12-én elindult Értékesíts hazait az eMAG-on! program keretében a Magyarországon termékeket előállító vállalkozások, non-profit szervezetek és gyártók, kézművesek jutalékmentesen értékesíthetik termékeiket az eMAG Marketplace-en. Online tudásbázisa segítségével az eMAG segít profi e-kereskedővé válni az internetes értékesítéssel még csak most ismerkedő cégeknek.
A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

A GKI Digital 2021-ben hatodik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát.
1/5