Rekord a magyar e-kereskedelemben: több mint 17 milliárd forintnyi terméket vettek már át a magyar easybox csomagautomatákban

Rekord a magyar e-kereskedelemben: több mint 17 milliárd forintnyi terméket vettek már át a magyar easybox csomagautomatákban

Két évvel a csomagautomata-hálózat indulása után aktiválták a hatszázadik eMAG easyboxot Sárváron, a Rákóczi Ferenc utcában. A gazdasági válsághelyzet miatt a csomagautomatás átvétel várhatóan még nagyobb teret hódít majd a következő hónapokban, de két év alatt már így is 17,19 milliárd forint értékű termék jutott el itthon megrendelőjéhez valamelyik easybox fiókon keresztül.
Beelőzte a bor a sört, és a borászati kellékek is jobban fogynak az eMAG-on

Beelőzte a bor a sört, és a borászati kellékek is jobban fogynak az eMAG-on

Tavaly sokkal többen rendeltek sört az eMAG-nál, idén viszont tízből hét vásárló bort rendel a szeszes italok közül: az online borvásárlók elsősorban hazai pincészetek borait részesítik előnyben, és idén a csomagautomatás átvételt preferálják. Ezzel párhuzamosan egyre többen rendelnek borászati kellékeket is az eMAG.hu-ról a cefréshordótól kezdve a szőlődarálóig.
Ruhán, utazáson és élményeken spórolnának a magyar online vásárlók

Ruhán, utazáson és élményeken spórolnának a magyar online vásárlók

Nem várják túl optimistán az év hátralévő részét a magyar internetezők, több mint háromnegyedük számít anyagi helyzetének romlására.
Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace, külföldi nyitásban segíti a hazai kereskedőket a cég

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace, külföldi nyitásban segíti a hazai kereskedőket a cég

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető termékek száma pedig két év alatt a duplájára nőtt. Az eMAG a külföldi piacok felé nyitásban is segíti partnereit, és a kereskedői felületen elérhető virtuális asszisztenssel javítaná eladásaikat - derült ki a vállalat kereskedőpartnerei számára tartott éves Sellers’ Day rendezvényen.
Az eMAG fejlődése következő szakaszához érve megerősíti magyarországi menedzsmentjét

Az eMAG fejlődése következő szakaszához érve megerősíti magyarországi menedzsmentjét

Mivel az eMAG és az Extreme Digital üzleti integrációja mostanra teljesen lezárult, az eMAG fejlődése új szakaszában két kulcsfontosságú területre összpontosít: egy még erősebb vezetői csapatra, illetve az eMAG regionális e-kereskedelmi ökoszisztémájába történő további befektetésekre. Ennek részeként Várkonyi Balázs jelenlegi ügyvezetőt regionális pozícióba nevezték ki, korábbi szerepét pedig Daniel Spiridon, az eMAG korábbi üzletfejlesztési vezetője veszi át, aki tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik az infokommunikációs szektorban.
1/8