Elkezdődött a várva várt League of Legends bajnokság

Elkezdődött a várva várt League of Legends bajnokság

Február 12-én kezdetét vette Winter Cup powered by Samsung Odyssey: a League of Legends játékosoknak szóló nemzetközi verseny. Az esemény célja, hogy elősegítse a közösségépítést a világ egyik legnépszerűbb játékában, miközben magas színvonalú, professzionális versenyzésre biztosít lehetőséget a gamereknek. A megmérettetés teljes nyereményalapja 6000 euró.
E-sport: a reklámkerülők elérésének kiaknázatlan módja

E-sport: a reklámkerülők elérésének kiaknázatlan módja

Felugró ablakok, húszpercenkénti reklám spotok, kötelezően megtekintendő hirdetési blokkok: az online, rádiós és televíziós világban folyamatosan reklámokba ütközünk, ám az Y- és Z-generáció tagjai különböző hirdetésblokkolókkal és streaming-előfizetésekkel kiküszöbölik az imént felsorolt promóciókat. Szilágyi Mátyás, a KIA Hungary digitális marketing junior menedzsere arra vonatkozóan adott ötleteket az idei Internet Hungary-n, hogy hogyan érhetők el a reklámkerülő felhasználók.
A videójáték-piac háromnegyedét az e-sport adja

A videójáték-piac háromnegyedét az e-sport adja

A videójátékok piaca 2022-ben 85 milliárd forintra becsülhető, és feltehetőleg 2023-ban a 100 milliárdot is eléri. Ehhez a hardver- és videójáték-vásárlások, a játékban való pénzköltés, az előfizetések és az ajándéktárgyak vásárlása mind-mind hozzájárulnak. Az eNET immár hatodik éve monitorozza a videójátékok és azon belül is az e-sport játékok iránti kereslet alakulását, aminek legfrissebb eredményeit vesszük górcső alá.
2024-ben is elindul a Legion Legends, a Lenovo egész éves e-sport rendezvénysorozata

2024-ben is elindul a Legion Legends, a Lenovo egész éves e-sport rendezvénysorozata

2024 februárjában újra kezdetét veszi a Lenovo Legion Legends e-sport bajnokság! A versenyzők az idei évben öt különböző játékban mérkőzhetnek meg, ráadásul a versenysorozat egész évben zajlik majd. A februártól júniusig tartó tavaszi sorozatot követően a jelentkezők az őszi időszakban, augusztustól decemberig is megmérettethetik magukat az összesen 5 millió forint értékű összdíjazású bajnokságon.
Továbbra is növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon

Továbbra is növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon

A hazai e-sport ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, 2023-ra már 810 ezer főre nőtt az e-sport játékokkal játszók száma – derült ki a Reacty Digital legfrissebb kutatásából. Ennek a létszámnövekedésnek köszönhető, hogy az áremelkedések miatt elmaradó vásárlások ellenére sem csökkent az e-sport játékhoz kapcsolódó költések összege, éves összesítésben elérte a 70 milliárd forintot.
1/6