Új magyar közösségi platformok a sport digitalizációjáért

Új magyar közösségi platformok a sport digitalizációjáért

Két új, magyar fejlesztésű közösségi platform indul, amelyek célja, hogy egységes felületen biztosítsanak megoldást a sportolók, rajongók és sportesemény-szervezők számára. A People of Sports az összes sportágat és szereplőt lefedi, míg a Circle of Motorsports a motorsport-specifikus közösség igényeire koncentrál. Az oldalak egyszerűbbé teszik a nevezést, jegyvásárlást, edzéstervezést és számos más sporthoz kapcsolódó tevékenységet, miközben segítenek láthatóbbá tenni a kisebb sportágakat is. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség máris együttműködő partnerként csatlakozott.
E-sport-sikerek: mentorálással lesznek még jobbak a profi játékosok a Széchenyi István Egyetemen

E-sport-sikerek: mentorálással lesznek még jobbak a profi játékosok a Széchenyi István Egyetemen

A győri Széchenyi István Egyetem Sportegyesülete (SZESE) 2019 óta rendelkezik e-sport-szakosztállyal, s a sportág azóta is töretlen népszerűségnek örvend a hallgatók körében. A tehetséges fiatalokat az intézmény tulajdonában lévő Uni Pro Sport Kft. programvezetője, Borkai Ádám kutatja fel és segíti a minél jobb teljesítmény érdekében. Mentoráltja, Vén Balázs nemrég egy rangos nemzetközi verseny labdarúgó-videójáték kategóriájában győzött.
Hobbiból milliós karrier: a gaming és az e-sport forradalma

Hobbiból milliós karrier: a gaming és az e-sport forradalma

Az L20 podcast legújabb epizódjában Juhász Csaba, a Zero2Hero E-Sport Academy vezetője és Kassitzky Attila, a Lounge Design ügyvezetője osztják meg gondolataikat a gaming és az e-sport fejlődéséről, a karrierlehetőségekről, valamint arról, hogyan kapcsolódik be a reklámipar ebbe a dinamikusan növekvő iparágba.
Még a mosdóba is velünk jönnek a videójátékok

Még a mosdóba is velünk jönnek a videójátékok

A videójátékokról sokaknak a gyerekek jutnak eszébe, pedig felnőtt korban is ugyanolyan népszerű hobbi. A játékok iránti érdeklődés a 15-25 évesek körében a legnagyobb, ennek a korosztálynak a háromnegyede szokott videójátékozni. A Reacty Digital 2024-ben is elkészítette az éves rendszereséggel megismételt Videójáték és e-sport kutatását, melynek a videójátékozási szokásokra vonatkozó legfontosabb eredményeit az alábbi cikkben foglaljuk össze.
Rengeteget videójátékoznak a magyarok

Rengeteget videójátékoznak a magyarok

Az e-sport hazai ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, a felnőtt magyar lakosság háromnegyede hallotta már a kifejezést, és 1 millió fő játszik is heti szinten e-sport játékkal – derült ki a Reacty Digital és a HUNESZ 2024-es videójáték és e-sport kutatásából. A bázis növekvő méretének köszönhetően a kapcsolódó költések összege is növekedett, éves szinten elérte a 80 milliárd forintot. Egyre több e-sport játék jelenik meg okostelefonra is, ami 2024-ben már érzékelhető hatással van a videójátékozási szokásokra.
1/8