Új médiacsatornát teremt az e-sport? A Reboot Hungary összefoglaló írása és a videó!

Új médiacsatornát teremt az e-sport? A Reboot Hungary összefoglaló írása és a videó!

Az Reboot Hungary 52. adásában olyan vállalati szakértők mutatták be tapasztalataikat, akik már élen járnak az e-sport médiacsatornaként történő használatában a kommunikációs gyakorlatukban. Az adás videója az írás után található.
Partnerségre lépett a Magyar E-sport Szövetség és a Szerencsejáték Zrt.

Partnerségre lépett a Magyar E-sport Szövetség és a Szerencsejáték Zrt.

Az új kooperáció célja, hogy a társaság az e-sport területén is támogassa a sikeres, professzionális alapokon működő hazai élsportot.
Felpörgött az online fogadás – erre kell figyelni, ha fogadunk

Felpörgött az online fogadás – erre kell figyelni, ha fogadunk

Az online kaszinózás izgalmas szórakozás, azonban fontos megtanulni mértéket tartani. A besoccer.com gyűjtése segít elkerülni a kockázatokat.
Kinek a hasznára és kinek a kárára fejlődhet az e-sport?

Kinek a hasznára és kinek a kárára fejlődhet az e-sport?

Keressük együtt, hogy mi szól az e-sport mellett és mi szól ellene! Hol lehetséges és hol kizárt az együttműködése a hagyományos sportvilággal, a szponzorvilággal és a kereskedelemmel? A következő, július 29-én (csütörtökön) 15.00 órakor kezdődő Reboot Hungary témája az e-sport jelene, jövője, piac- és üzletfejlődési potenciáljának vizsgálata.
Gamereknek áll a világ?

Gamereknek áll a világ?

Statisztikák szerint a világon 2,7 milliárd ember játszik időnként vagy rendszeresen videojátékokkal, azaz a Föld 7,8 milliárd fős teljes lakosságának közel egyharmada.
1/5