A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

Kevés olyan jól működő szeglete van az online világnak, ahol nem a globális technológiai cégek a vezető szereplők. A listing oldalaknál a helyi elvárások és specialitások mellett ebben a legnagyobb szerepe annak volt, hogy folyamatosan új válaszokat tudtak adnia a digitalizáció újabb és újabb kihívásaira – véli Halász Bertalan, a JóAutók.hu oldalt működtető Net Mobilitás Zrt. vezérigazgatója
Próbáld ki a mesterséges intelligenciát a webshopodban

Próbáld ki a mesterséges intelligenciát a webshopodban

A magyar piacon elsőként integrálta a ChatGPT mögött álló OpenAI szoftverét a Shoprenter. A felhasználók ingyenesen tudják tesztelni termékleírások generálására, magyar nyelven, közvetlenül a termékszerkesztőben.
A markabolt.hu nyerte Az Ország Boltja versenyt

A markabolt.hu nyerte Az Ország Boltja versenyt

Ezek voltak a legnépszerűbb webshopok 2021-ben.
Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál

Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál

Az e-commerce megoldások felfutása miatt sokan gondolhatták úgy a kereskedelemben, hogy a hagyományos üzleteknek bealkonyul. A vásárlók azonban, úgy tűnik, másként vélekednek és nem hajlandóak lemondani arról az élményről, amit csak a bevásárlóközpontokban élhetnek át. Az igények, az elvárások folyamatosan változnak, a látogatók egyre inkább komplexitásra vágynak, amelybe a vásárlás mellett a szórakozás és a szabadidő eltöltése is egyaránt beletartozik.
2021 a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben

2021 a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben

A megrendelések száma csúcson, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya csökkent, miközben hódítanak az online piacterek. Összességében 22%-os forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es évre vonatkozó elemzéséből.
1/11