e-kereskedelmi fronton nyomulna a Google

e-kereskedelmi fronton nyomulna a Google

A Google megkérdőjelezhetetlenül a világ egyik legnagyobb és legfontosabb IT vállalata, ennek ellenére van néhány olyan szegmens, mint a közösségi média illetve az e-kereskedelem, ahol a komoly erőfeszítések ellenére sem sikerült nagyobb áttörést elérniük. Ugyan évek óta próbálkoznak észrevehető szeletet kihasítani az elektronikus kereskedelem piacából, de továbbra is jelentős versenyhátrányban vannak a konkurenciával szemben.
Új HR-igazgató koordinálja az eMAG és az Extreme Digital egyesült csapatát

Új HR-igazgató koordinálja az eMAG és az Extreme Digital egyesült csapatát

Július elsejétől Heiszmann Henrietta, az Extreme Digital korábbi humánerőforrás igazgatója felel a fúziós-, stratégiai és operatív HR funkciók ellátás
Jelentős fúzió volt a magyar online ruházati piacon

Jelentős fúzió volt a magyar online ruházati piacon

A Dressa.hu név alatt tovább futó piactér a külföldi webáruházakkal is fel kívánja venni a versenyt.
Működő stratégiák épültek fel az e-kereskedelemben

Működő stratégiák épültek fel az e-kereskedelemben

Beköszöntött az e-kereskedelem aranykora. Működő stratégiákról számoltak be iparági szereplők.
Tovább nőtt a határokon átívelő e-kereskedelem volumene

Tovább nőtt a határokon átívelő e-kereskedelem volumene

A tanulmány az Európai Unió 16 legrégebbi tagállamának adatai alapján készült.
1/7