Tarol az online vásárlás

Tarol az online vásárlás

Régóta találgatják a szakértők, hogy vajon mit hoz majd az új évtized a dinamikusan fejlődő e-kereskedelem területén, az idei év eseményei azonban minden előzetes elképzelést felülmúltak. Míg a világjárvány számos szektort küldött a padlóra hazánkban is, azok a cégek, melyek sikeresen fel tudták venni az online értékesítés száguldó tempóját, nagyot nyertek: a pandémiának köszönhetően az aktív felnőtt lakosság harmada kapcsolódott be az e-kereskedelembe. Legyen szó ételkiszállításról, barkácseszközökről vagy sportruházatról, fókuszba került a személyre szabott vásárlói élmény és az ehhez nélkülözhetetlen technológiai fejlesztések. Chatbot, mesterséges intelligencia, kiterjesztett valóság – mi kell egy sikeres webshophoz ma?
E-kereskedelem: van még potenciál egyes szektorokban

E-kereskedelem: van még potenciál egyes szektorokban

Az e-kereskedelmi szektor a koronavírus-járvány kereskedelemre gyakorolt hatásai miatt rakétaszerű növekedésre kapcsolt, éves szinten akár 25%-kal növekedhet a hazai online piac. Nemcsak a járvánnyal közvetlenül összefüggő piacok, mint az FMCG, vagy a műszaki cikkek online piaca erősödhet, de egyes prognózisok szerint a pharma, az építőipar, és a B2B szektor jelentős digitalizációjára is számítani lehet. Számos vállalkozás most indít webáruházat, vagy fejleszti webshopját: az ideális e-kereskedelmi szoftver kiválasztását a LogiNet most megjelent ingyenes e-bookja segíti.
e-kereskedelmi fronton nyomulna a Google

e-kereskedelmi fronton nyomulna a Google

A Google megkérdőjelezhetetlenül a világ egyik legnagyobb és legfontosabb IT vállalata, ennek ellenére van néhány olyan szegmens, mint a közösségi média illetve az e-kereskedelem, ahol a komoly erőfeszítések ellenére sem sikerült nagyobb áttörést elérniük. Ugyan évek óta próbálkoznak észrevehető szeletet kihasítani az elektronikus kereskedelem piacából, de továbbra is jelentős versenyhátrányban vannak a konkurenciával szemben.
E-kereskedelem: a többcsatornás értékesítés a nyerő

E-kereskedelem: a többcsatornás értékesítés a nyerő

A koronavírus-világjárvány kihívásaira válaszoltak a kereskedők.
Iszonyú pénzek mentek online vásárlásra  a második negyedévben

Iszonyú pénzek mentek online vásárlásra a második negyedévben

2019-hez képest 34%-kal többet, csaknem bruttó 188 milliárd forintot költöttünk online vásárlásra április, május és június során, miközben sok vállalkozás „növesztett” hirtelen internetes lábat.
1/8