
2024. július 08. 08:39Szánj az olvasásra 4 percet!
A divatipar szereplőinek, gyártóknak és kereskedőknek is számos kihívással kell megküzdeniük a versenyben maradáshoz. Az online kereskedelem elterjedésével jelentősen megnőtt azon vásárlók száma, akik összehasonlítják a különböző platformok és termékek árait, figyelembe veszik a fenntarthatósági szempontokat és az etikus gyártást. A változó vásárlói igények mellett intenzív termék- és árverseny is nyomasztja a szereplőket, folyamatosan fejleszteniük kell a stratégiáikat és a technológiai infrastruktúrájukat a siker érdekében. A mindennapos kihívások leküzdéséhez a Hunkemöller és a Bonprix is az SAP felhőmegoldásait választotta.
E-volution

2023. április 05. 16:12Szánj az olvasásra 3 percet!
Miközben őrült módon termelünk és fogyasztunk, csak Magyarországon évente majdnem 80 ezer tonna ruhát dobunk ki és ebből csak másfélezer hasznosul újra. A Greenager Brand megoldása egyszerű, nagyszerű egyben környezetkímélő: pólókat hasznosít újra, designjainkkal növeli értéküket. Céljuk, hogy megváltoztassák a kis- és nagyvállalatok ajándékozási szokásait, amivel nem járulnak hozzá a környezeti terheléshez.
Startup

2022. január 28. 18:11Szánj az olvasásra 2 percet!
Ebben a részben a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járt utána a Kosárérték.
E-kereskedelem