GLAMI.hu: a divatipart is utolérte az infláció

GLAMI.hu: a divatipart is utolérte az infláció

A GLAMI divatkereső nemzetközi felmérést készített a fogyasztók divatcikk vásárlási szokásainak változásáról a 2023-as évben. A többszáz webáruház kínálatát összekötő platform kutatása szerint az áremelkedések miatt tavaly a magyarok 63%-a költött kevesebbet ruhákra, cipőkre és egyéb kiegészítőkre. A legtöbben azzal próbálták csökkenteni a költségeiket, hogy vagy kevesebb terméket vettek meg, vagy kizárólag leárazásokon vásároltak.
Ruhapróba a metavezumban: ez lenne a divatipar jövője?

Ruhapróba a metavezumban: ez lenne a divatipar jövője?

Több cég is próbálkozik a fizikai bolthoz hasonló vásárlási élmény megteremtésével a virtuális valóságban, egyesek már kézzelfogható sikerrel.
Ez a divatipar jövője?

Ez a divatipar jövője?

Nemcsak a vásárlók, de a ruhanemű-kereskedők, a divattervezők és a varrodák is jól járnak azzal, ha pontos képet kapnak a fogyasztók méretadatairól.
Greenager: egy magyar startup, amit az osztrák alkancellár is büszkén visel

Greenager: egy magyar startup, amit az osztrák alkancellár is büszkén visel

Miközben őrült módon termelünk és fogyasztunk, csak Magyarországon évente majdnem 80 ezer tonna ruhát dobunk ki és ebből csak másfélezer hasznosul újra. A Greenager Brand megoldása egyszerű, nagyszerű egyben környezetkímélő: pólókat hasznosít újra, designjainkkal növeli értéküket. Céljuk, hogy megváltoztassák a kis- és nagyvállalatok ajándékozási szokásait, amivel nem járulnak hozzá a környezeti terheléshez.
Figitális ügyfélélmény a divatiparban

Figitális ügyfélélmény a divatiparban

Ebben a részben a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járt utána a Kosárérték.
1/2