A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A Digiméter 2022. tavaszi felmérése.
Kockázatvállalás és újdonságok nélkül nem lehet a reklám sikeres

Kockázatvállalás és újdonságok nélkül nem lehet a reklám sikeres

Interjú Novák Péterrel.
Tízszer hatékonyabban irányít az a vezető, aki megfelelően használja a digitális rendszereket

Tízszer hatékonyabban irányít az a vezető, aki megfelelően használja a digitális rendszereket

A lemorzsolódás veszélyével néznek szembe azok a cégek, ahol a vezető még mindig analóg módszerekkel menedzseli a munkatársakat.
A digitalizáció pszichológiája, avagy szemléletformálás kifli-módra

A digitalizáció pszichológiája, avagy szemléletformálás kifli-módra

Immár 2 éve, hogy a cseh tulajdonú, online élelmiszer-rendelést bonyolító kifli.hu megkezdte működését Budapesten. Az eGrocery üzleti modell Magyarországon a COVID-19 világjárvány alatt teljesedett ki, erről és az élelmiszer e-kereskedelem hazai állapotáról beszélgettünk Klekner Péterrel, a magyarországi kifli.hu ügyvezető igazgatójával.
A Viber bemutatta az új digitális megoldásait!

A Viber bemutatta az új digitális megoldásait!

A Viber 3 hónapos ingyenes próbaverziót biztosít az üzleti csevegésekhez, egyúttal bemutatta a közelmúltban indított Csatornákat és AR-lencséit, valamint betekintést nyújtott az új hirdetési lehetőségekbe és a felhasználói élményt erősen növelő botok szerepébe.
1/60