Eljött a hiperperszonalizáció kora: a mesterséges intelligencia minden adatunkról tud

Eljött a hiperperszonalizáció kora: a mesterséges intelligencia minden adatunkról tud

A hiperperszonalizációról tartott előadást a 25. Internet Hungary konferencián Mondovics Péter, a Mastercard marketingmenedzsere. A szakember elmondta, hogy a mesterséges intelligencia fejlődésével a tartalmak és ajánlatok személyre szabása egy új korszakba lépett.
Hogyan változott a gyártósorok működése a digitalizáció hatására?

Hogyan változott a gyártósorok működése a digitalizáció hatására?

Az elmúlt évtizedek az élet minden területén a digitalizációról szóltak. Legyen szó az egészségügyről, a szórakozásról vagy a tanulásról, a modern eszközök alapvető változásokat hoztak. Ez alól az ipar és a gyártás sem kivétel, mert a digitalizáció itt is remekül használható. Cikkünkben összeszedtük, hogy milyen változásokat hozott a 21. század a gyártósoroknál.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?

Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?

Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
Ha félünk a digitalizációtól, előnyt adunk a versenytársaknak!

Ha félünk a digitalizációtól, előnyt adunk a versenytársaknak!

Bár a digitalizáció jelentős előnyökkel jár, nem mentes a kihívásoktól sem, mivel egy több területet érintő, különböző kompetenciákat igénylő folyamatról van szó. A technológiai beruházások gyakran költségesek, az új rendszerek integrációja időigényes lehet. Emellett a vállalatoknak szembe kell néznie az adatbiztonsági kockázatokkal, valamint a digitális kultúra és szemléletmód bevezetésének kihívásaival is.
Egyre több vállalat lép a digitalizáció útjára, de sokan elbuknak a megvalósításon

Egyre több vállalat lép a digitalizáció útjára, de sokan elbuknak a megvalósításon

Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
1/84