A járvány tanulsága, hogy a digitális a könnyebb út

A járvány tanulsága, hogy a digitális a könnyebb út

A kkv-k mindössze harmada működött zavartalanul a járvány miatti korlátozások idején, ezért minden második digitális fejlesztésre készül a jövőben.
Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Nem is lehetne jobb időpontot találni a pozitív szemlélet meghonosítására, hisz a legtöbb szektorban elérkezett a várva várt digitális transzformáció.
A kémia fétise – a toborzás jövőjének dilemmái

A kémia fétise – a toborzás jövőjének dilemmái

A toborzás, a digitalizáció és az automatizáció a személyesség kiváltásával sokkal inkább már a jelen, mint a jövő. Schall Krisztina, a BrandCruiter alapítója meggyőző cikkben ad képet a valóságról.
Digitális ellátási láncok: kiknek és mit lehet eladni?

Digitális ellátási láncok: kiknek és mit lehet eladni?

A tartalom érték vagy marketing eszköz? A médiavállalkozások lehetőségei kinyíltak a digitális világban, de a monetizáció egyre összetettebb és bonyolultabb feladattá vált. A Media-Digital Hungaryn arra is kerestük a választ: hol a pénz.
Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.
1/40