Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.
Digitalizáció: ébredeznek a hazai vállalatok

Digitalizáció: ébredeznek a hazai vállalatok

A hazai vállalatok vezetői folyamatosan figyelik a digitalizációs technológiák adta lehetőségeket, hiszen külső és belső tényezők egyaránt fejlesztésre motiválják őket.
Szállodaipari digitalizáció: messze van még a teljes elégedettség

Szállodaipari digitalizáció: messze van még a teljes elégedettség

A szállodatulajdonosoknak lépést kell tartaniuk a digitalizációs folyamatokkal, specializálódniuk és reagálniuk kell a fogyasztói igényekre illetve használják a modern, digitális világban fellelhető technológiákra.
A Nick Jr csatorna kódolatlanul elérhető

A Nick Jr csatorna kódolatlanul elérhető

A Magyar Telekom 2017. március 31. 12:00 órától 2017. május 5-e 12:00 óráig kódolatlanul elérhetővé teszi (kinyitja) a Nick Jr csatornát lakossági ügyfeleknek, digitális KTV és IPTV előfizetőinek. A csatorna a nyitás időszakában az érintett ügyfélkörnek TV GO-n is elérhető lesz.
Digitalizáció: félelmetes a kkv-k lemaradása

Digitalizáció: félelmetes a kkv-k lemaradása

Miközben a vállalkozások digitalizációja ma már elengedhetetlen a hatékonysághoz és a fejldőséhez, a kkv-k szinte semmit sem költenek erre a területre.
1/3