Kultúra, lélektan és a menedzsment felelőssége: hogyan lehet sikeres és tartós a digitális átállás?

Kultúra, lélektan és a menedzsment felelőssége: hogyan lehet sikeres és tartós a digitális átállás?

Min múlik, hogy egy szervezet sikeresen tartja-e a pandémia után is a digitális átállást, vagy visszaszokik a régibe? Milyen kulturális, lélektani okok állnak a téma mögött? Interjú Forrás Lajossal, a GTMentor Group partnerével, HR szakemberrel, vezetési tanácsadóval.
A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

Nem csak a fogyasztásunkat, a gondolatainkat, elvárásainkat és érdeklődésünket is átalakította a koronavírus járvány. Az okos és jó márkák számára ez rég nem látott lehetőség, miközben felpörög a digitális transzformáció. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Digitális transzformáció: ömlik a pénz

Digitális transzformáció: ömlik a pénz

Fel kell gyorsítani a folyamatot.
Öt ok, amiért a cégek küzdenek a digitális átállással

Öt ok, amiért a cégek küzdenek a digitális átállással

A digitális átállás szükségessége ma már nem lehet kérdés. A sikernek mindenki örül, de sok a félresikerült projekt is. Mutatjuk, hogy mire kell odafigyelni.
Ha elkapott a digitális transzformációs változás szele - mi kell a sikeres átalakuláshoz?

Ha elkapott a digitális transzformációs változás szele - mi kell a sikeres átalakuláshoz?

Nem úgy van, hogy csak úgy bevezetünk egy új rendszert, végig viszünk egy nagy változást. Ennek sora van, Lackó Katalin pedig le is írta nekünk.
1/2