Összefognak a civilek és nagyvállalati designer csapatok: újragondolják az adományozást

Összefognak a civilek és nagyvállalati designer csapatok: újragondolják az adományozást

Szeptember 13-14-én egyedülálló két napos workshopot szervez a nonprofitokat segítő hub, az Appy, a UX Budapest szakmai közösség, valamint a szolgáltatás és digitális termék tervezéssel foglalkozó Humanize studio. Az első Social Design Jam-et a nyugati téri Skála Metro irodaházban tartják, ahol 6 üzleti designer csapat dolgozik vezető hazai civil szervezetekkel azért, hogy a service design és UX eszköztárával segítsen hatékonyabban és ezáltal nagyobb hatásfokkal elérni a szervezetek társadalmi misszióit. A szervezők augusztus 20-ig várják a workshopon résztvevők jelentkezését, akik pályázat útján jelentkezhetnek.
Szenzációs Fiat 500 buli – az olasz dizájnikon 66. születésnapját ünnepelték Magyarországon!

Szenzációs Fiat 500 buli – az olasz dizájnikon 66. születésnapját ünnepelték Magyarországon!

Születésnapi bulit tartottak a Fiat 500 magyarországi rajongói. A modell szerelmesei július 8-án, az MVM Dome előtti téren ünnepelték a legendás olasz autómodell bemutatkozásának hatvanhatodik évfordulóját.
Az igazság a ChatGPT mögött, a UX designerek látószögéből

Az igazság a ChatGPT mögött, a UX designerek látószögéből

Mesterséges intelligencia és ChatGPT – napjainkban mindenhol találkozunk ezekkel a fogalmakkal. De vajon mire lehet a leginkább használni őket?
Dizájnpályázatot hirdet az Auchan, a győztes pályamű rákerül a bevásárlótáskákra

Dizájnpályázatot hirdet az Auchan, a győztes pályamű rákerül a bevásárlótáskákra

Az Auchan Magyarország idén harmadik alkalommal csatlakozott a műanyagmentes júliushoz. A vállalat kiemelt szerepet tulajdonít a fenntarthatóságnak és következetes stratégiájával környezettudatos fogyasztói magatartásra ösztönzi vásárlóit. 2022-ben a piacon elsőként vezették ki az áruházakból a műanyag rollbageket, az idei kampány alkalmából pedig egy különleges dizájnpályázatot hirdettek meg. A győztes pályamű gyártásba kerül, és a vásárlók hamarosan már az egyedi tervezésű papírtáskákban vihetik majd haza a megvásárolt termékeket.
Megújult a magyarországi Schweppes termékek címkéje

Megújult a magyarországi Schweppes termékek címkéje

A Schweppes Magyarország termékein is már a márka nemzetközileg egységes címkéi láthatók. Az új dizájn egyszerre kölcsönöz művészibb és modernebb megjelenést a márkának, a címkén a történelmi jelentőségű szökőkút illusztráció is stilizáltabb formában jelenik meg.
3/9