“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

Találgathatunk napestig, merre változik a világ egy-egy elsöprő erejű, hirtelen fordulat után. Fölösleges. Viszont figyelni, mozgásban maradni, és alkalmazkodni annál inkább érdemes. Szeszler Vera a június 11-i Media-Digital Hungary konferencián márka, termék és tartalom együttműködéséről beszélt: hogyan kapcsolódnak, amikor az eladás szolgálatában dolgozik a jól ismert triumvirátus. Örök szabályok érvényesek, persze, mindig megújuló környezetben és módon alkalmazva őket.
Amikor nem érted az ügyfeledet

Amikor nem érted az ügyfeledet

Mit tudsz a digitális terméked felhasználóiról? Azt mondod, készült már piackutatás? Szuper! És még mit tudsz? Hogy vannak aperszónáid? Még jobb. Muti
Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Emberi tulajdonságokkal felruházni a weboldalt, s így megnyerni a felhasználót: ez az egyik módja, hogy egy tervező sikeres szájtot csináljon.
Amit a barbárok taníthatnak neked az online eladásról

Amit a barbárok taníthatnak neked az online eladásról

5 másodperc. Ennyi idő áll rendelkezésedre, hogy a weboldalad látogatójának megragadd a figyelmét. Ha ez nem jön össze, lefelé tartó spirálba kerülsz.
A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

Kolozsi Istvánt kérdeztük arról az összegányolt felületekről, az érzékenységről és napjaink dizájneréről.
1/2