A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

Az ügyfelek mindig tudnak meglepetéseket okozni, ezért szóba kell velük állni, az egész szervezetben kultúraváltás szükséges.
Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Maczinkó Ákos, a Works. Hungary ügyvezetője, a Testbirds Kft. partnere világítja meg korunk sajátosságait az ügyfélélmény felől.
Mi a különbség a Design Thinking és a Service Design között?

Mi a különbség a Design Thinking és a Service Design között?

Az amszterdami Koos csapata válaszolja meg a fenti kérdést.
„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.
Otthonosan az ügyfélélményben – interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Otthonosan az ügyfélélményben – interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Szigetvári József arról is beszélt, hogy mi jelenti a siker kulcsát s hogy hol jön be a képe a service design.
1/3