Hogyan gondolkodjunk az algoritmusok fejével?

Hogyan gondolkodjunk az algoritmusok fejével?

Hogyan kapcsolódik össze a digitális transzformáció a digitális gondolkodással? Mit értünk a ″megközelítések kultúrája″ kifejezés alatt?
A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

Az ügyfelek mindig tudnak meglepetéseket okozni, ezért szóba kell velük állni, az egész szervezetben kultúraváltás szükséges.
Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Maczinkó Ákos, a Works. Hungary ügyvezetője, a Testbirds Kft. partnere világítja meg korunk sajátosságait az ügyfélélmény felől.
Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

A nagyobb felhasználói befogadás érdekében még nagyobb empátiával kell megtervezni a támogató szolgáltatásokat.
„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.
1/3