A Dentsu újabb jelentős lépést tett a teljes karbonsemlegesség felé

A Dentsu újabb jelentős lépést tett a teljes karbonsemlegesség felé

A globális ügynökségi hálózat a Scope 1 és Scope 2 kategóriákban már most elérte a nettó karbonsemlegességet.
A Dentsu Creative nyerte a Pizza Me ügynökségi tenderét

A Dentsu Creative nyerte a Pizza Me ügynökségi tenderét

Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me. A kreatív-, digitális-, social média-, PR-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu Creative nyerte, így 2023. január elsejétől az ügynökség felel a márka teljes kommunikációjáért.
A dentsu bemutatta a 2023-as év 10 fő médiatrendjét

A dentsu bemutatta a 2023-as év 10 fő médiatrendjét

A feltárt tíz iparági trend ismerete segíti a márkákat a változó fogyasztói magatartáshoz történő alkalmazkodásban.
Idén globálisan 3,8 százalékkal bővülhet a reklámpiac

Idén globálisan 3,8 százalékkal bővülhet a reklámpiac

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében.
Vezetőváltás a dentsu élén

Vezetőváltás a dentsu élén

2023. február 1-jétől Turóczi András váltja Novák Pétert a dentsu Hungary vezérigazgatói posztján. Az új vezető, aki több mint két évtizede dolgozik a cégcsoportnál, immár 15 éve lát el különböző vezetői feladatokat, mostani kinevezéséig a dentsu médiatevékenységét irányította.
1/2