A magyarok fogékonyak a legkevésbé az egészségügyi reklámokra Kelet-Közép-Európában

A magyarok fogékonyak a legkevésbé az egészségügyi reklámokra Kelet-Közép-Európában

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat a napokban közzétette átfogó kelet-közép-európai tanulmányát a régió egészségügyi helyzetéről. Az elemzés szerint az érintett országokban jelentősen megnőtt a vény nélkül kapható gyógyszerek iránti igény a pandémia előtti időszakhoz képest, miközben a növekvő költségérzékenység miatt a fogyasztók egy része a márkázatlan termékek felé fordult.
Komoly jelenléttel készül a dentsu a kreatív világ legnagyobb éves fesztiváljára

Komoly jelenléttel készül a dentsu a kreatív világ legnagyobb éves fesztiváljára

Június 19-től immár 70. alkalommal rendezik meg a Cannes Lions International Festival of Creativity ötnapos rendezvényét, amely a reklám- és kreatívipar legnagyobb globális eseménye. A fesztiválon – integrált ügynökségként – a dentsu Hungary mind média, mind kreatív területen jelen lesz, idén két versenyzője révén is sikeres részvételre számíthat.
Arany minősítésű felelős foglalkoztatói díjat kapott a dentsu

Arany minősítésű felelős foglalkoztatói díjat kapott a dentsu

A legmagasabb szintű, arany fokozatú Felelős Foglalkoztató minősítéssel díjazta a dentsut az Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. (OFA). A díjjal a dentsu Hungary-t azon hazai munkáltatók körébe sorolták, amelyek kiemelkedő és iránymutató tevékenységet folytatnak a foglalkoztatás területén.
Új arculatot kapott a Magyar Vízilabda Szövetség

Új arculatot kapott a Magyar Vízilabda Szövetség

A Dentsu Creative az igen szoros határidő ellenére a fukuokai vizes világbajnokság kezdetét megelőzően sikeresen teljesítette a Magyar Vízilabda Szövetség (MVLSZ) megbízását a teljes új nagyarculat kialakítására, illetve a szövetség weboldalának és az ehhez kapcsolódó felhasználói élmény megújítására. A projekt további szakaszaiban új funkciók kidolgozására, a szövetség működésében fontos szerepet játszó szakmai felületek fokozatos megújítására kerülhet sor.
Dentsu: Idén globálisan 3,3 százalékkal bővülhet a reklámpiac

Dentsu: Idén globálisan 3,3 százalékkal bővülhet a reklámpiac

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 727,9 milliárd dollárt, ami 3,3 százalékos bővülést jelent az előző évi 704,9 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő évközi előrejelzésében.
1/3