2016. november 08. 09:01Halaska GáborSzánj az olvasásra 6 percet!
A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
Interjúk
2016. szeptember 21. 16:01Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Az új technológiák terjedése ismét szükségessé tette a kreatavok standardizálását a hazai piacon. A munka kapcsán Rusvai Richárddal, az IAB Hungary munkacsoport vezetőjével beszélgettünk arról, hogy mi minden lehet és kellene egységesebben kezelni.
Internet Hungary
2016. február 18. 17:00Szánj az olvasásra 3 percet!
Hol van már a tavalyi hó? De itt vannak 2015 leginnovatívabb újsághirdetései. Jessie Sampson szakíró szerint a napfogyatkozással egybeeső Oreo hirdetés, és a Trónok Harca 5. évadjának megjelenésére időzített hirdetés voltak a 2015-ös év legkreatívabb újsághirdetései.
Média