Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
Bannerek formaruhában - interjú Rusvai Richárddal

Bannerek formaruhában - interjú Rusvai Richárddal

Az új technológiák terjedése ismét szükségessé tette a kreatavok standardizálását a hazai piacon. A munka kapcsán Rusvai Richárddal, az IAB Hungary munkacsoport vezetőjével beszélgettünk arról, hogy mi minden lehet és kellene egységesebben kezelni.
A legeslegjobb újsághirdetések

A legeslegjobb újsághirdetések

Hol van már a tavalyi hó? De itt vannak 2015 leginnovatívabb újsághirdetései. Jessie Sampson szakíró szerint a napfogyatkozással egybeeső Oreo hirdetés, és a Trónok Harca 5. évadjának megjelenésére időzített hirdetés voltak a 2015-ös év legkreatívabb újsághirdetései.
Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
Bannerek formaruhában - interjú Rusvai Richárddal

Bannerek formaruhában - interjú Rusvai Richárddal

Az új technológiák terjedése ismét szükségessé tette a kreatavok standardizálását a hazai piacon. A munka kapcsán Rusvai Richárddal, az IAB Hungary munkacsoport vezetőjével beszélgettünk arról, hogy mi minden lehet és kellene egységesebben kezelni.
1/2