Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Az ügyfélszolgálatoknak egyre nagyobb szerepe lesz az ügyfelekért folytatott versenyben Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője szerint.
Chatbot legyen a talpán, ami meg tudja nyugtatni az ideges vevőt

Chatbot legyen a talpán, ami meg tudja nyugtatni az ideges vevőt

Az ember minden esetben emberként viselkedik, így a vásárlási folyamatban mindig is igényelni fogja az emberi figyelmet.
Chat Botond segít neked, ha nem tudod, milyen legyen a lapostévéd!

Chat Botond segít neked, ha nem tudod, milyen legyen a lapostévéd!

Magyar fejlesztésű chatbot adja el az LG tévéit.
Így kell Debrecenből meghódítani Amerikát – a Syncee-sztori

Így kell Debrecenből meghódítani Amerikát – a Syncee-sztori

Csak a kemény munka vezet sikerhez - állítja Gulyás Ákos, akinek nyugodtan hihetünk, hiszen a Syncee az amerikai piacon is megvetette a lábát.
Sok mindenre jó a chatbot

Sok mindenre jó a chatbot

A live chat funkció jelenléte a weboldalakon bizonyítottan növeli az online konverziókat, emellett segít a vásárlást követő érdeklődések gyors és hatékony megválaszolásában, így a hagyományos ügyfélszolgálati csatornák tehermentesítésére is kiváló.
2/10