Sok mindenre jó a chatbot

Sok mindenre jó a chatbot

A live chat funkció jelenléte a weboldalakon bizonyítottan növeli az online konverziókat, emellett segít a vásárlást követő érdeklődések gyors és hatékony megválaszolásában, így a hagyományos ügyfélszolgálati csatornák tehermentesítésére is kiváló.
Nagyot lökött szolgáltatásán a Viber

Nagyot lökött szolgáltatásán a Viber

A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása egy applikációbeli vérfrissítéssel mostantól kétszer gyorsabb chat-élményt nyújt.
Így is mehet a vállalati kommunikáció

Így is mehet a vállalati kommunikáció

A GroupWise legújabb kiadását is magában foglaló csoportmunkacsomag új mobil és social media funkciókkal teszi gördülékenyebbé a kommunikációt.
Nagyon tudja idegesíteni az ügyfeleket, ha nem megfelelő módon működik a webchat

Nagyon tudja idegesíteni az ügyfeleket, ha nem megfelelő módon működik a webchat

Mit kell tenni annak érdekében, hogy jól süljön el a történet?
Chat-szolgáltatással erősít a Magyar Telekom

Chat-szolgáltatással erősít a Magyar Telekom

A Deutsche Telekom március folyamán bevezeti az RCS szolgáltatását a hazai leány lakossági és üzleti előfizetői számára.
2/4