2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok

2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok

Az Adatvezérelt Marketing Szövetség - DIMSZ Contact Center tagozata idén tizenegyedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2022. szeptember 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Ezeken bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése

Ezeken bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése

Az Arenim szakértői most öt olyan tényezőt gyűjtöttek össze, amelyek eldönthetik, hogy megéri-e az adott cégnek call centerre költeni.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Na, ezért fontos az „omnichannel”

Na, ezért fontos az „omnichannel”

Mit vár egy ügyfél egy márkától vagy egy szolgáltatótól?
1/2