Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Na, ezért fontos az „omnichannel”

Na, ezért fontos az „omnichannel”

Mit vár egy ügyfél egy márkától vagy egy szolgáltatótól?
Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt

Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt

A probléma a Black Friday, Cyber Monday és a karácsony által keretezett értékesítési időszakban még súlyosabb kihívás elé állítja a kiskereskedőket.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Ezeken bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése

Ezeken bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése

Az Arenim szakértői most öt olyan tényezőt gyűjtöttek össze, amelyek eldönthetik, hogy megéri-e az adott cégnek call centerre költeni.
1/2