A sportolói brandépítés kihívásai Magyarországon – Miért maradunk le a nyugati mintáktól?

A sportolói brandépítés kihívásai Magyarországon – Miért maradunk le a nyugati mintáktól?

A sport és az üzlet ma már kéz a kézben jár. A világ legismertebb sportolói nemcsak a pályán nyújtott teljesítményükkel keresnek pénzt, hanem saját brandként is működnek. Külföldön sokan már rég nem csupán sportolók, hanem üzletemberek is. Magyarországon azonban még mindig gyerekcipőben jár a sportolói márkaépítés, és ennek számos oka van.
Az adat alapú működés mellett is adjunk teret a márkának!

Az adat alapú működés mellett is adjunk teret a márkának!

A Z-generáció megszólítása új kihívást jelent a hazai márkáknak, és ebben a connected tévé várható terjedése jelenthet segítséget – mondta el interjúnkban Spielmann Katalin, az IPG Mediabrands operatív vezetője.
Mitől lesz hiteles a márkák személyisége?

Mitől lesz hiteles a márkák személyisége?

A DigitalHungary Klubon Kun Miklós az EssenceMediacom stratégiai igazgatója márkák lélektanát mutattatta be, hogy mitől működik a márkák perszónája.
Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.
Logika vagy mágia a marketingkommunikáció?

Logika vagy mágia a marketingkommunikáció?

A DigitalHungary Klubon Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója azt mutatta meg, hogyan épül egymásra az adat alapú üzleti gondolkodás és a marketing művészete, és hogyan kell ezt sikeresen alkalmazni.
1/14