K&H: az egészségügyi ellátást tartják a legfontosabbnak a külföldre utazó magyarok

K&H: az egészségügyi ellátást tartják a legfontosabbnak a külföldre utazó magyarok

A külföldre utazó középkorúak túlnyomó többsége köt valamilyen utazási biztosítást, ezen belül a baleset vagy megbetegedés esetén igénybe vehető segítséget tartják a leghasznosabbnak. Az is látszik, hogy az utazók vevők a digitális megoldásokra.
Két százalék alatti mértékben drágultak tavaly a casco biztosítások

Két százalék alatti mértékben drágultak tavaly a casco biztosítások

Az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint a személygépkocsikra tavaly megkötött teljes körű casco szerződések átlagdíja 208 300 forint volt, ami mindössze 1,7 százalékkal volt magasabb a 2023-ban tapasztalt 204 900 forintos szintnél.
Horvátország verhetetlen, de egyre több magyar nyaraló ül repülőre

Horvátország verhetetlen, de egyre több magyar nyaraló ül repülőre

Hatalmas fölénnyel nyerte Horvátország a nyarat a külföldre utazó magyarok körében, akik zömmel Európán belül maradtak - derül ki a Bank360.hu utasbiztosítást kötők adatai alapján készült összesítéséből. Szemmel láthatóan több a repülős utasbiztosítás, amelyet rendszerint csak az indulás előtt néhány nappal kötnek meg.
A lakásbiztosítási kampányfinisre több biztosító hozhat még kedvezőbb ajánlatot

A lakásbiztosítási kampányfinisre több biztosító hozhat még kedvezőbb ajánlatot

Több biztosító már hozzányúlt lakásbiztosítási ajánlataihoz, és még további változtatások várhatóak a hajrára Gergely Péter szerint. Ma már a lakásbiztosítási kampányon túl sincsenek kőbe vésve a lakásbiztosítások: ha év közben új vagyonelemmel bővül a család, azt minden biztosító a szerződés átdolgozásával hajlandó a fedezetbe vonni. Ha Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítást kötünk, de mégsem vagyunk elégedettek, akkor pedig akár már augusztustól új biztosítóval szerződhetünk – hívja fel a figyelmet a BiztosDöntés.hu szakértője.
Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Az Allianz 2024-ben újra feljebb lépett a világ legerősebb márkáit felsorakoztató listán, amit erős munkáltatói értékajánlatának, a fenntarthatóságon és a társadalmi vezető szerepvállaláson keresztül történő bizalomépítés iránti elkötelezettségének, valamint a sportban való élvonalbeli partnerségeknek köszönhet. Az Allianz idén először került be a világ 30 legértékesebb márkája közé, két helyet javítva a 29. helyet szerezte meg az Interbrand Best Global Brands rangsorában.
1/7