Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Az Allianz 2024-ben újra feljebb lépett a világ legerősebb márkáit felsorakoztató listán, amit erős munkáltatói értékajánlatának, a fenntarthatóságon és a társadalmi vezető szerepvállaláson keresztül történő bizalomépítés iránti elkötelezettségének, valamint a sportban való élvonalbeli partnerségeknek köszönhet. Az Allianz idén először került be a világ 30 legértékesebb márkája közé, két helyet javítva a 29. helyet szerezte meg az Interbrand Best Global Brands rangsorában.
Itt a bizonyíték: sokkal többet költenek a magyarok külföldön

Itt a bizonyíték: sokkal többet költenek a magyarok külföldön

Valóban sokkal több pénzt hagytak külföldön a magyarok a második negyedévben, mint tavaly, de a covid előtti időkhöz képest még kevesebben utaztak. Utasbiztosítást viszont többen kötnek, mint bármikor korábban - derül ki a Bank360.hu elemzéséből.
Keddtől már csak kötelező biztosítással használhatók az e-rollerek

Keddtől már csak kötelező biztosítással használhatók az e-rollerek

Holnaptól mintegy 50 ezer e-rollerrel már csak kötelező biztosítással lehet közlekedni a hazai utakon. A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) arra hívja fel a figyelmet, hogy a jármű vezetőjének közúti ellenőrzés során be kell tudnia mutatni a biztosításról szóló igazolást, de bérlés esetén is a használónak kell meggyőződnie arról, hogy az adott járműre kötöttek-e kgfb-t.
Horvátország verhetetlen, de egyre több magyar nyaraló ül repülőre

Horvátország verhetetlen, de egyre több magyar nyaraló ül repülőre

Hatalmas fölénnyel nyerte Horvátország a nyarat a külföldre utazó magyarok körében, akik zömmel Európán belül maradtak - derül ki a Bank360.hu utasbiztosítást kötők adatai alapján készült összesítéséből. Szemmel láthatóan több a repülős utasbiztosítás, amelyet rendszerint csak az indulás előtt néhány nappal kötnek meg.
Törékeny környezetben is töretlen nyaralási kedvről árulkodik az Allianz Nemzetközi Vakációs Bizalmi Indexe

Törékeny környezetben is töretlen nyaralási kedvről árulkodik az Allianz Nemzetközi Vakációs Bizalmi Indexe

A korlátozottabbá vált anyagi lehetőségek sem szegik kedvét az európaiaknak, ha nyaralásról van szó – állapítja meg az Allianz Partners a kontinens vakációzási szokásait szondázó felmérésében, amelyből az is kiderült, hogy főleg a nyugat- és dél-európai országok lakói kalkuláltak úgy, hogy kevesebb pénzt költenek utazásra ezen a nyáron. Ezzel részben összefügg az is, hogy a mesterséges intelligencia értékes utazástervezési eszközzé válik; ennek alkalmazásában különösen az olaszok és a spanyolok járnak az élen.
1/6