Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Európai szinten is nagyon innovatív felforgató márkának számít az új magyar szolgáltatás. Hármas interjú a Cherrisk vezetőivel.
Tovább bővülhet az egészségbiztosítási piac

Tovább bővülhet az egészségbiztosítási piac

Míg 2012-ben a magyarok 37 százaléka vett igénybe valamilyen magánorvosi szolgáltatást, addig 2017-ben már 57 százalékuk.
Több mint egymillió magyar gondolta azt, hogy nem szórakozik tovább a biztosítási ügynökökkel

Több mint egymillió magyar gondolta azt, hogy nem szórakozik tovább a biztosítási ügynökökkel

Inkább az interneten intézik az ügyeiket.
Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Európai szinten is nagyon innovatív felforgató márkának számít az új magyar szolgáltatás. Hármas interjú a Cherrisk vezetőivel.
Mobilozás a volán mögött: mesterséges intelligenciával veszik föl a harcot a biztosítók

Mobilozás a volán mögött: mesterséges intelligenciával veszik föl a harcot a biztosítók

Nagy baj, nagyon sokan mobiloznak vezetés közben.
1/2