Ezt várják egy márkától a fogyasztók

Ezt várják egy márkától a fogyasztók

Hogyan lehet kényeztetni a vásárlókat, és mit tehetnek a márkák, hogy elkerüljék a szakítást? – erre kereste a választ egy globális tanulmány.
Azt hitted, hogy a networking csak felesleges bájolgás?

Azt hitted, hogy a networking csak felesleges bájolgás?

A személyes kapcsolattartás és üzleti kapcsolatépítés egyre hangsúlyozottabbá válik a kis- és közepes vállalkozások életben is – legalábbis ez derült ki egy a kkv-k marketinggyakorlatát vizsgáló felmérésből. Az állítás mögé oda lehet pakolni legalább három érvet is.
Ha nem vigyázol a jó hírnevedre, milliós bukta lehet a vége

Ha nem vigyázol a jó hírnevedre, milliós bukta lehet a vége

Az információbiztonsági incidensek negatív hatással voltak a cégek hírnevére – legalábbis egy tavaly elvégzett felmérés alapján a vállalatok harminc százaléka tett ilyen nyilatkozatot. Nem babra megy a játék: ha oda a reputáció és a bizalom, az a vállalat végét is jelentheti.
2/2