Litkai Gergely: az emberek két dologra harapnak

Litkai Gergely: az emberek két dologra harapnak

Miért nem szeretnek a fogyasztók fizetni tartalmakért annak ellenére, hogy sok szolgáltatást vesznek igénybe?
Nem kicsit zuhant a fogyasztói bizalom a COVID-19 miatt

Nem kicsit zuhant a fogyasztói bizalom a COVID-19 miatt

Magyarországon a második negyedévben 15%-kal alacsonyabb a bizalom, 66 ponton áll, derült ki a Conference Board Nielsennel közös, 54 ország bevonásával készült online fogyasztói bizalmi indexéből
GDPR: nem érezzük magunkat biztonságban

GDPR: nem érezzük magunkat biztonságban

A felmérés szerint a cégek 53%-a nem fogja tudni határidőre teljesíteni a GDPR követelményeit.
Hogyan építsünk online bizalmat?

Hogyan építsünk online bizalmat?

Adunk néhány tippet, melyek alkalmazásával jó benyomást kelthetünk weboldalunk látogatóiban, és elősegíthetjük, hogy kialakuljon bennük a bizalom.
Az RTL Klubot tartják a leghitelesebbnek a magyarok

Az RTL Klubot tartják a leghitelesebbnek a magyarok

A Reuters Institute felméréséből kiderül, a HVG és az Index is elég jól áll bizalom terén. Világszerte nagy a bizalmatlanság a médiával szemben.