Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.