Hogyan változott a gyártósorok működése a digitalizáció hatására?

Hogyan változott a gyártósorok működése a digitalizáció hatására?

Az elmúlt évtizedek az élet minden területén a digitalizációról szóltak. Legyen szó az egészségügyről, a szórakozásról vagy a tanulásról, a modern eszközök alapvető változásokat hoztak. Ez alól az ipar és a gyártás sem kivétel, mert a digitalizáció itt is remekül használható. Cikkünkben összeszedtük, hogy milyen változásokat hozott a 21. század a gyártósoroknál.
Az ABB és a Texas Children’s gyermekkórház áttörést jelentő automatizálási megoldást fejlesztett ki a neurológiai kutatások előmozdítására

Az ABB és a Texas Children’s gyermekkórház áttörést jelentő automatizálási megoldást fejlesztett ki a neurológiai kutatások előmozdítására

Az ABB Robotics és az Egyesült Államok egyik legnagyobb gyermekkórháza, a Texas Children´s Hospital égisze alatt működő Jan and Dan Duncan Neurológiai Kutatóintézet (Duncan NRI) az innovatív, automatizált Drosophila melanogastert (ecetmuslica) áthelyező munkaállomás kifejlesztésével áttörést ért el az orvosi kutatásban. Az ABB YuMi® nevű együttműködő robotjára (azaz kobotjára) épülő automatizálási megoldás hatékonyan segíti a betegségek, köztük az Alzheimer-, a Huntington- és a Parkinson-kór tanulmányozását.
Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek

Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek

A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.
Hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia (AI) és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia (AI) és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
Ha nem te automatizálsz, akkor téged fognak automatizálni

Ha nem te automatizálsz, akkor téged fognak automatizálni

Milyen kihívásokat és lehetőségeket rejt az automatizáció? Hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia megjelenése a munkaerőpiacot, és mivel lehet versenyelőnyt szerezni? A 29. Digital-Media Hungary konferencián a közönség többet között ezekre a kérdésekre is választ kaphatott Pogátsa Zoltán előadásából.
1/12