Kína autóipara: honnan jön, és hova tart?

Kína autóipara: honnan jön, és hova tart?

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy a semmiből a világ első számú autóipari nagyhatalmává emelkedjen Kína. Számaik kétségtelenül impozánsak, ám nem feltétlenül tükrözik, hogy mire is számíthatunk még a kínai autógyártóktól.
Mennyit ér (ma) egy autó márkája?

Mennyit ér (ma) egy autó márkája?

Puskás Kata Szidónia, a Duna Autó marketing és pr vezetője az autómárka értékét befolyásoló tényezőkről tartott előadást a 29.Digital-Media Hungary-n.
Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense

Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense

Három innovációs díjat zsebelt be a Hisense a 2024-es CES kiállítás előzetes elismerései közül. A szakmai zsűri az audio és videó alkatrészek kategóriájában díjazta a márka UX mini-LED ULED szériájának legújabb tagját, az óriásképernyős, több mint 40 ezer fényerő-szabályozott zónával rendelkező 110UX tévémodellt. Elismerték még a vállalat első autóipari megoldását, a járművekbe épített vetítőrendszerét és kiemelték a Hisense beépíthető, okos funkciókkal ellátott mosogatógépét is.
Új motorok és tökéletesített belső tér a továbbfejlesztett SEAT Leonban

Új motorok és tökéletesített belső tér a továbbfejlesztett SEAT Leonban

A SEAT Leon műszaki és technológiai újításon megy keresztül. Újmotorokat kap – köztük egy új 1.5 TSI motorral és a plug-in hybrid motorok új generációjával –, valamint tökéletesített digitalizációt a vezetőtérben az 5 ajtós és a kombi változatban egyaránt.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé

Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé

Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra. Az SAP minden ilyen fronton támogatja a cégek törekvéseit, legyen az a gyártás, a fejlesztés, a kereskedelem, illetve az üzemeltetés és a karbantartás. Így történik ez például a Škoda Auto, a BMW vagy a Mercedes-Benz esetében is.
1/5