Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Az attitűdök változásáról, valamint a generációk vásárlási szokásairól beszélt dr. Törőcsik Mária közgazdász, a Pécsi Tudományegyetemen tanára a 25. jubileumát ünneplő Internet Hungary konferencián október 1-én. Többek között feltette a kérdést, hogy a véleményeink és gondolataink gyakoribb váltakozása ebben a felgyorsult világban vajon valóban kihat-e, és generációnként másképp hat-e a vásárlási szokásainkra, vagy ennél sokkal összetettebb-e a kép?
A célzás evolúciója a marketingben

A célzás evolúciója a marketingben

A 25. Internet Hungary konferencián Metykó Tibor, az Euronics marketing és kommunikációs igazgatója a célzási stratégiák fejlődését mutatta be, a hagyományos módszerektől az attitűd alapú megközelítésekig.
Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Gyorsul a világ és így a vásárlási szokások - valóban van különbség a generációk között?

Az attitűdök változásáról, valamint a generációk vásárlási szokásairól beszélt dr. Törőcsik Mária közgazdász, a Pécsi Tudományegyetemen tanára a 25. jubileumát ünneplő Internet Hungary konferencián október 1-én. Többek között feltette a kérdést, hogy a véleményeink és gondolataink gyakoribb váltakozása ebben a felgyorsult világban vajon valóban kihat-e, és generációnként másképp hat-e a vásárlási szokásainkra, vagy ennél sokkal összetettebb-e a kép?
Biztos, hogy kőkemény vezetőt akarunk?

Biztos, hogy kőkemény vezetőt akarunk?

Gyakran elvárt vezetői magatartás a szigorúság és a határozottság, néha azonban megengedett, hogy lazítsunk a merevségen, mert ezzel jobban segíthetjük a csapatunkat.