Arculatot vált a Wienerberger

Arculatot vált a Wienerberger

A Wienerberger anyavállalatát Bécsben alapították 1819-ben. A világ legnagyobb téglagyártója, Európa vezető cserép- és csőgyártója, valamint kiemelkedő térburkolat-gyártója az elmúlt években végrehajtott számos akvizíció eredményeképpen kibővült termékportfólióval és megújult szolgáltatásokkal egyre inkább az épületburokhoz szükséges építőanyagok és az infrastrukturális megoldások szakértőjévé vált. Összesen 28, főként európai országban, valamint a Indiában, az USA-ban és Kanadában van jelen, világszerte több mint 20 000 alkalmazottat foglalkoztat és több mint 200 gyártóhellyel rendelkezik.
Megújult arculattal folytatja a Central Médiacsoport

Megújult arculattal folytatja a Central Médiacsoport

Új arculattal ünnepli tizedik évfordulóját a Central Médiacsoport. A modernebb és áramvonalasabb logóhoz és felirathoz új szlogen is tartozik: mindez megerősíti Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalatát a hazai lappiac egyik leghitelesebb tartalomgyártójaként.
Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában

Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.
„A valódi szépség hitelességgel kezdődik″ – kívül-belül megújult a Krémmánia

„A valódi szépség hitelességgel kezdődik″ – kívül-belül megújult a Krémmánia

Új, modern arculatot kapott a piacon megkerülhetetlen tényezőnek számító Krémmánia.hu. Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közösségi oldala azonban nemcsak külsőleg, belsőleg is megújult, ugyanis az olvasói véleményekre épülő kiadvány minden eddiginél felhasználóbarátabb kialakítással és régóta várt új funkciókkal is egészült ki.
Megújult arculattal folytatja a Central Médiacsoport

Megújult arculattal folytatja a Central Médiacsoport

Új arculattal ünnepli tizedik évfordulóját a Central Médiacsoport. A modernebb és áramvonalasabb logóhoz és felirathoz új szlogen is tartozik: mindez megerősíti Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalatát a hazai lappiac egyik leghitelesebb tartalomgyártójaként.
1/7