Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az Ikea is „millenial brand” akar lenni. A Media Hungary konferencián előadást tartottam arról, hogy hogyan érik el a sneaker brandek – a vezető sportcipőmárkák, mint a NIKE és az ADIDAS a fiatalokat, és mit tanulhatnának más brandek tőlük - írja a konferencia legfiatalabb előadója.
Gyermekek és az interN(Y)ET - így neteznek az alfák

Gyermekek és az interN(Y)ET - így neteznek az alfák

Mit tehet a szülő, mit tehet a gyermek, és mit tehetnek az internetes cégek? A kisgyermekes internetezésről kapcsolatos saját és szekunder információkat gyűjtöttem össze, hogy képet mutassak be az újmédiás eszközök elterjedésével egy időben született alfa generációk internetezési szokásairól.
Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az Ikea is „millenial brand” akar lenni. A Media Hungary konferencián előadást tartottam arról, hogy hogyan érik el a sneaker brandek – a vezető sportcipőmárkák, mint a NIKE és az ADIDAS a fiatalokat, és mit tanulhatnának más brandek tőlük - írja a konferencia legfiatalabb előadója.
Gyermekek és az interN(Y)ET - így neteznek az alfák

Gyermekek és az interN(Y)ET - így neteznek az alfák

Mit tehet a szülő, mit tehet a gyermek, és mit tehetnek az internetes cégek? A kisgyermekes internetezésről kapcsolatos saját és szekunder információkat gyűjtöttem össze, hogy képet mutassak be az újmédiás eszközök elterjedésével egy időben született alfa generációk internetezési szokásairól.