Nem fogadtál még örökbe kilométert? Most megteheted a beteg gyerekekért!

Nem fogadtál még örökbe kilométert? Most megteheted a beteg gyerekekért!

Immár ötödik alkalommal rendezik meg a Fuss Fotózz Mosolyogj (F.F.M.) jótékonysági élményfutást, amellyel idén a beteg gyerekek kívánságait segítenek valóra váltani. Az akció idén új elemekkel is bővült és már virtuális futásra is van lehetőség, de kilométereket is örökbe fogadhatunk, ha segíteni szeretnénk.
Közösségi adománygyűjtésbe kezdett a csődközelben lévő kézilabda klub

Közösségi adománygyűjtésbe kezdett a csődközelben lévő kézilabda klub

500 000 norvég koronát, azaz kb. 16 500 000 Ft-nak megfelelő összeget próbál összegyűjteni a háromszoros női kézilabda Bajnokok Ligája győztes Vipers Kristiansand, hogy elkerülje a csődöt és be tudja fejezni a jelenlegi szezont.
Több ezer mélyszegénységben élő gyerek jutott tiszta ruhához

Több ezer mélyszegénységben élő gyerek jutott tiszta ruhához

Országos kampánnyal hívta fel a figyelmet a nélkülözés egy speciális típusára, a kisgyerekeket sújtó higiéniai szegénységre a Persil. A márka – a tavalyi évhez hasonlóan – nemcsak bemutatta az ebből fakadó egészségügyi és társadalmi hátrányokat, de többezer család számára lehetőséget is biztosított, hogy rendszeresen tiszta ruhához juthasson. Emellett jelentős összeggel támogatta az Új Start Alapítvány hátrányos helyzetű fiatalokat támogató tehetségprogramját is.
A menhelyi állatoknak jól indul az új év – adományt gyűjtött az ALDI

A menhelyi állatoknak jól indul az új év – adományt gyűjtött az ALDI

Az ALDI a vásárlóival és a Hangya Közösséggel együttműködve gyűjtött állateledelt, ezzel is segítséget nyújt számos állat menhely mintegy 6100 lakója számára.
Beteg gyerekek gyógyulására adományozott egymillió forintot a Direct One

Beteg gyerekek gyógyulására adományozott egymillió forintot a Direct One

Egymillió forintot adományozott daganatos betegségekkel küzdő gyerekek gyógyulására a Direct One tartalomszolgáltató a Csodás Ajándék című karácsonyi kampánya keretében. A háromhetes kampány célja az volt, hogy a résztvevő véleményvezérek, márkanagykövetek és a kampány által elért közönség egy-egy Direct One ajándékcsomag virtuális kibontásával közösen járuljon hozzá a nemes célhoz.
1/9