Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

A digitalizáció hatására a médiaügynökségek egyre inkább adatbányász központokká válnak. Interjú Barnóth Zoltánnal.
Starschema a siker sémája?

Starschema a siker sémája?

„Senki sem lehet próféta a saját hazájában!” – dehogynem! Interjú Csillag Péterrel, a világhírű magyar csapat egyik alapítójával.
Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs elmondja, szerinte kinek való az adatvezérelt kampány, és kikéri Oszipovics Tatjana, Nagy Barnabás és Pacsolay Géza véleményét is.
Mesterséges intelligenciát eresztenek a tőzsdei beszámolókra

Mesterséges intelligenciát eresztenek a tőzsdei beszámolókra

Ez a pillanat is eljött.
Hogyan lesz az adatból érték és kik képesek erre a transzformációra?

Hogyan lesz az adatból érték és kik képesek erre a transzformációra?

Úgy tűnik, hogy még nem sokan.
2/4