„Az adatok a mi látásunk, anélkül nem tudjuk érzékelni a valóságot”

„Az adatok a mi látásunk, anélkül nem tudjuk érzékelni a valóságot”

Három lépésben megtanuljuk az adatalapú jövőkutatást és azt, hogyan teheti mindenki jobbá az életét - Rab Árpád jövőkutató az Internet Hungaryn.
Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Online fogyasztói lábnyomunk a marketing és hirdetés ma már elengedhetetlen nyersanyaga. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Ha ez a szakma nem képes az emberekről szólni, akkor semmi más - interjú a Danubius Hotels vezérigazgatójával

Ha ez a szakma nem képes az emberekről szólni, akkor semmi más - interjú a Danubius Hotels vezérigazgatójával

Kovács Balázzsal beszélgettünk ember- és brandkezelésről, intuícióról, az adatról és a magyar hotelpiac jövőjéről.
5 támpont, hogy jól használjuk megszerzett adatainkat

5 támpont, hogy jól használjuk megszerzett adatainkat

Sajnos még ma is van a webáruházaknak egy jelentős része, amely nem használja megfelelő módon azokat az értékes információkat, amelyekhez napi működése során különböző forrásokból folyamatosan hozzájut.
Sólyom Balázs a Trendency-nél folytatja

Sólyom Balázs a Trendency-nél folytatja

Sólyom Balázs április elsején igazolt a több technológiai platformon komplex rendszereket és alkalmazásokat fejlesztő Trendency Online Zrt-hez, ahol a feladata lesz felépíteni és vezetni az újonnan alapult Data Science és analitikai üzletágat.
1/4