Ha ez a szakma nem képes az emberekről szólni, akkor semmi más - interjú a Danubius Hotels vezérigazgatójával

Ha ez a szakma nem képes az emberekről szólni, akkor semmi más - interjú a Danubius Hotels vezérigazgatójával

Kovács Balázzsal beszélgettünk ember- és brandkezelésről, intuícióról, az adatról és a magyar hotelpiac jövőjéről.
Starschema a siker sémája?

Starschema a siker sémája?

„Senki sem lehet próféta a saját hazájában!” – dehogynem! Interjú Csillag Péterrel, a világhírű magyar csapat egyik alapítójával.
Átalakul a turizmus: hamarosan mindannyian az élet császárai lehetünk

Átalakul a turizmus: hamarosan mindannyian az élet császárai lehetünk

A turizmus jól lovagolja meg a digitalizáció hullámait, az adatvezérelt kreativitás és az élménygazdaság szinte kéz a kézben jár.
Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

A digitalizáció hatására a médiaügynökségek egyre inkább adatbányász központokká válnak. Interjú Barnóth Zoltánnal.
Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs elmondja, szerinte kinek való az adatvezérelt kampány, és kikéri Oszipovics Tatjana, Nagy Barnabás és Pacsolay Géza véleményét is.
1/3