Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.
Az OTP-nél hamarosan öntanuló algoritmussal adnak személyre szabott ajánlatokat

Az OTP-nél hamarosan öntanuló algoritmussal adnak személyre szabott ajánlatokat

A Varju Jánossal készített interjúnkból az is kiderül, hogy lehet akár néhány kattintással elérhető pénzügyi szolgáltatást fejleszteni.
A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

Az influencer marketing irányairól, az adatvezérelt gondolkodás fontosságáról s az ügynökségek létjogosultságáról is kérdeztük a Cafe PR ügyvezetőjét.
Az OTP-nél hamarosan öntanuló algoritmussal adnak személyre szabott ajánlatokat

Az OTP-nél hamarosan öntanuló algoritmussal adnak személyre szabott ajánlatokat

A Varju Jánossal készített interjúnkból az is kiderül, hogy lehet akár néhány kattintással elérhető pénzügyi szolgáltatást fejleszteni.
Megdöbbennénk, ha tudnánk, hogy mennyi mindent tudnak rólunk

Megdöbbennénk, ha tudnánk, hogy mennyi mindent tudnak rólunk

„Ma azon aggódni, hogy a gépek öntudatra ébrednek és elpusztítják az emberiséget, olyan mintha éppen a Mars túlnépesedéséért aggódnánk”.
1/4