Nem a reklám miatt adakoznak a hazai cégek

Nem a reklám miatt adakoznak a hazai cégek

Biztosra mennek, hogy jó helyre fusson be a felajánlásuk.
Ha adakozni akarsz, akkor PayPal

Ha adakozni akarsz, akkor PayPal

Az ünnepi időszakban világszerte több mint 857 millió dollárt ajánlottak fel jótékonysági szervezeteknek a PayPalen keresztül. A #GivingTuesday adománygyűjtő kampány keretében csak 24 óra leforgása alatt 45,8 millió dollár gyűlt össze, amivel megdőlt a korábbi világrekord.
Összefognak a magyar YouTube-sztárok

Összefognak a magyar YouTube-sztárok

PlayIT Show felhívására népszerű vloggerek ajánlották fel árverésre kedvenc tárgyaikat, hogy támogassák egy 10 hónapos szegedi kisfiú gyógyulását.
Ha adakozni akarsz, akkor PayPal

Ha adakozni akarsz, akkor PayPal

Az ünnepi időszakban világszerte több mint 857 millió dollárt ajánlottak fel jótékonysági szervezeteknek a PayPalen keresztül. A #GivingTuesday adománygyűjtő kampány keretében csak 24 óra leforgása alatt 45,8 millió dollár gyűlt össze, amivel megdőlt a korábbi világrekord.