A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

Akinek csak kalapácsa van, az mindent szögnek néz; Ziegler Gábort kérdeztük a márkabiztonság problematikájáról.
Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

A kiadók ma már közönségük egyre jelentősebb részét egyéb csatornákon keresztül érik el, azonban jelenlegi modelljeik leginkább a saját szájtokon elért felhasználókon keresztül biztosítanak hirdetési bevételt számukra. Ahhoz, hogy a felhasználók külső platformokon elérése kiadói bevételekben is jelentkezzen, újra kell gondolják hirdetési modelljeiket – véli Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezetője.
Nem zavarjuk az olvasót – interjú Ziegler Gáborral

Nem zavarjuk az olvasót – interjú Ziegler Gáborral

Ha a tartalmakat úgy kínáljuk, hogy a környékén elhelyezett hirdetéssel együtt sikerül javítanunk a felhasználói élményt, ott könnyebben befogadják a reklámokat – véli Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezetője, az IAB Hungary alelnöke.
A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

Akinek csak kalapácsa van, az mindent szögnek néz; Ziegler Gábort kérdeztük a márkabiztonság problematikájáról.
Nem zavarjuk az olvasót – interjú Ziegler Gáborral

Nem zavarjuk az olvasót – interjú Ziegler Gáborral

Ha a tartalmakat úgy kínáljuk, hogy a környékén elhelyezett hirdetéssel együtt sikerül javítanunk a felhasználói élményt, ott könnyebben befogadják a reklámokat – véli Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezetője, az IAB Hungary alelnöke.