Az iProspect lett a Zalando globális médiaügynöksége

Az iProspect lett a Zalando globális médiaügynöksége

A Zalando, Európa egyik vezető divat- és életstílusplatformja a dentsu médiaügynökségét, az iProspectet választotta kizárólagos globális médiaügynökségének. A döntést tender előzte meg, amelynek célja az volt, hogy a különféle médiatevékenységek együttesen olyan ügynökség kezelésébe kerüljenek, amely képes erősíteni a különféle piacok együttműködését, és biztosítani a nemzetközi kampányok folyamatosságát.
Megérkezett Magyarországra a Zalando

Megérkezett Magyarországra a Zalando

Az online platform a hazai piac legszélesebb kínálatával köszönti a magyar vásárlókat.
A Zalando közzétette harmadik, sokszínűségről és befogadásról szóló éves jelentését

A Zalando közzétette harmadik, sokszínűségről és befogadásról szóló éves jelentését

A Zalando folytatja női munkavállalóinak támogatását és termékek széles választékát kínálja a fogyatékossággal élő vásárlóknak.