Kiderült, miért a Lidl-t szeretik még mindig legjobban a magyarok

Kiderült, miért a Lidl-t szeretik még mindig legjobban a magyarok

A koronavírus-járvány kirobbanása óta hatalmasat változott az életünk, ami a bevásárlási szokásainkat sem hagyta érintetlenül.
Celeb márkák online enciklopédiája

Celeb márkák online enciklopédiája

Egyre több színész, énekes dönt úgy, hogy – részben vagy teljesen – elhagyja a sztársági pályát, és saját vállalkozásba kezd.
„Annyira nagy a szárazság, hogy a fák könyörögnek a kutyáknak!” – ilyen volt az elmúlt időszak online diskurzusa az aszályról

„Annyira nagy a szárazság, hogy a fák könyörögnek a kutyáknak!” – ilyen volt az elmúlt időszak online diskurzusa az aszályról

Az Ynsight Research kutatócsapata az elmúlt egy év online diskurzusa alapján feltérképezte, hogy milyen bejegyzések születtek a netezők körében.
„Nálunk minden karácsonyi menünek ugyanaz a neve: múltkor jobb lett!”

„Nálunk minden karácsonyi menünek ugyanaz a neve: múltkor jobb lett!”

2022 talán nem bizonyult a kedvenc évünknek, de nemsokára beköszöntenek az ünnepek, érkeznek az ajándékok, összeül a család és az egész éves rohanás után végre megpihenhetünk. (…ideális esetben. Azoknak, akik ezen időszak alatt hordanak ki két agyvérzést és néhány idegösszeroppanást lábon a szervezés, a családi banzáj, esetleg a vizsgaidőszak miatt, ezúton fejeznénk ki együttérzésünket.)
„Anno ez nekem nem járt, mégis vállaltunk gyereket”

„Anno ez nekem nem járt, mégis vállaltunk gyereket”

Az Ynsight Research kutatócsapata online beszélgetéseket vizsgált meg netnográfiai kutatással, hogy választ kaphassunk a gyermekvállalásról.
1/2