A Wavemaker lett az Allianz Hungária új lead kreatívügynöksége

A Wavemaker lett az Allianz Hungária új lead kreatívügynöksége

Az Allianz Hungária Zrt. háromfordulós tender során választotta ki az új kreatívügynökségét. A Wavemaker kommunikációs- és social media stratégiával támogatja majd a márkát a következő évben.
Már a kreativitás sem a régi

Már a kreativitás sem a régi

A kreativitás forrása, teljesítményalapú elszámolása és életterei. Interjú Jedlicska Mártonnal, a Wavemaker kreatívigazgatójával.
A Wavemaker Hungary nyerte a SIÓ-Eckes Kft. médiatenderét

A Wavemaker Hungary nyerte a SIÓ-Eckes Kft. médiatenderét

2020. január 1-jétől a Wavemaker Hungary felel a SIÓ-Eckes Kft. médiakommunikációjáért.
Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

A jó mérhetőség illúzióját áruló globális platformok árazásának nem lesz érdemi hatása a magyar médiafelületek iránti keresletre – mondta el interjúnkban Gulyás János, a Wavemaker ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
Médiapiac, koronavírus, kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Médiapiac, koronavírus, kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Az adat alapú online hirdetés és a „hagyományos” reklámok nagyon jól megférnek, mivel a vásárlói út különböző szakaszaira optimálisak.
1/3