Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

A jó mérhetőség illúzióját áruló globális platformok árazásának nem lesz érdemi hatása a magyar médiafelületek iránti keresletre – mondta el interjúnkban Gulyás János, a Wavemaker ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
Médiapiac, koronavírus, kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Médiapiac, koronavírus, kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Az adat alapú online hirdetés és a „hagyományos” reklámok nagyon jól megférnek, mivel a vásárlói út különböző szakaszaira optimálisak.
Az elmúlt 7 év összesítésében a Wavemaker Hungary az 5. legsikeresebb tenderező ügynökség globálisan

Az elmúlt 7 év összesítésében a Wavemaker Hungary az 5. legsikeresebb tenderező ügynökség globálisan

Nyilvánosságra hozták a világszerte elismert rangsor eredményeit, a TOP50-be egyetlen magyar ügynökségként a Wavemaker Hungary jutott be.
Már a kreativitás sem a régi

Már a kreativitás sem a régi

A kreativitás forrása, teljesítményalapú elszámolása és életterei. Interjú Jedlicska Mártonnal, a Wavemaker kreatívigazgatójával.
A Wavemaker Hungary nyerte a SIÓ-Eckes Kft. médiatenderét

A Wavemaker Hungary nyerte a SIÓ-Eckes Kft. médiatenderét

2020. január 1-jétől a Wavemaker Hungary felel a SIÓ-Eckes Kft. médiakommunikációjáért.
1/3