Ideje megkérdezni a vásárlókat arról, hogy miért fogyasztanak őrült módjára

Ideje megkérdezni a vásárlókat arról, hogy miért fogyasztanak őrült módjára

„A túlfogyasztás elleni fellépés trenddé vált, de akciós napokon mégis csak mindenki elmegy vásárolni, megtelnek a parkolók.”
Gondolkodás egy élhetőbb jövőről: a marketingkommunikációs szakma is megmozdult

Gondolkodás egy élhetőbb jövőről: a marketingkommunikációs szakma is megmozdult

Fontos, hogy a jövő ne megtörténjen, hanem tudatos gondolkodás mentén alakuljon.
A marketingszakmának döntő szerepe van a jövőnk alakításában

A marketingszakmának döntő szerepe van a jövőnk alakításában

Nem csupán a marketingkommunikáció alakul át, hanem a munkahelyek és a vezetési stílusok sem emlékeztetnek majd napjaink működésére. Interjú.
Lehet-e a jövőről másképpen is gondolkodni, minthogy úgyis vége mindennek?

Lehet-e a jövőről másképpen is gondolkodni, minthogy úgyis vége mindennek?

Lehet, sőt: kötelező. Alapjaiban kell megváltoznia a gondolkodásmódunknak, ha egy igazán élhető jövőt szeretnénk.
A marketingszakmának döntő szerepe van a jövőnk alakításában

A marketingszakmának döntő szerepe van a jövőnk alakításában

Nem csupán a marketingkommunikáció alakul át, hanem a munkahelyek és a vezetési stílusok sem emlékeztetnek majd napjaink működésére. Interjú.
1/3