Autonóm asszisztensek, akik beszélnek hozzánk: ezek az AI termékek ősszel már piacra lesznek dobva

Autonóm asszisztensek, akik beszélnek hozzánk: ezek az AI termékek ősszel már piacra lesznek dobva

A mesterséges intelligencia eddig is jelen volt az életünkben, csak nem vettük észre: egy kártyás fizetésnél, egy hitelbírálatnál, vagy a kedvenc lejátszási listánk melletti ajánlóként már feltűnt, de nagyobb fókuszt akkor kapott, amikor tavaly év végén “kiengedték” az emberek közé a ChatGPT-t. Dr. Tilesch György a PHI Institute alapítójaként nagyvállalatok és kormányzatok AI stratégiájával és annak bevezetésével foglalkozik a világ összes kontinensén, és ő volt a Warm Up Talks podcastsorozat ötödik adásának vendége. Többek között megtudtuk tőle, mi történik globálisan az AI térnyerésével, mennyire változtatja meg az életünket, a mindennapjainkat, és nem utolsó sorban a marketingszakmát, munkafolyamatokat.
Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben, hogy felkészült, gyors és jövőálló legyen

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben, hogy felkészült, gyors és jövőálló legyen

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért lehetett ekkora siker a Marsra Magyar és hogyan dolgozhat együtt sikeresen a sales a marketinggel.
„Olyan erővel bír egy marketingesnek a kommunikációs fegyvertára, ami tömegeket tud megmozgatni”

„Olyan erővel bír egy marketingesnek a kommunikációs fegyvertára, ami tömegeket tud megmozgatni”

A Warm Up Talks podcastsorozat a Lounge Group és a Magyar Marketing Szövetség közös produkciója, amelyben a legfontosabb hazai marketing szakemberekkel beszélgetnek a szakmai tendenciáiról. A listáról természetesen nem hiányozhatott Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatójának neve sem, aki az autópiac jelenlegi befékezésén túl, többek között a marketing átalakulásáról beszélt.
Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre, ma pedig már az európai marketingkommunikációért felelő stratégiai csapat vezére, mint Consumer & Shopper Connection Director. Vállalati kultúrától, márkastratégiáról, a kreátorok térnyeréséről és hitelességéről, valamint a legnagyobb márkák értékteremtő együttműködéséről beszélgettünk vele a Warm Up Talksban.
Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a retailbe, és lett az országszerte több mint 60 üzlettel rendelkező Euronics marketing és kommunikációs igazgatója. Az átalakulás folytatódik, a marketing pedig a stratégiai szintre emelkedett, a cég megállíthatatlan és nemsokára nemzetközi piacra lép, miközben átadtak egy automatizált raktárat, valamint koncepcióüzlettel dolgoznak a vevők vonzó kiszolgálásáért.