Legyünk óvatosak az ünnepi vásárlások során - figyelmeztet a Visa

Legyünk óvatosak az ünnepi vásárlások során - figyelmeztet a Visa

A Visa, a világ egyik vezető digitális fizetési szolgáltatójának az ünnepi időszak veszélyeiről szóló friss jelentése szerint mind az online, mind a fizikai vásárlások során fokozott csalási kísérletekre kell számítanunk. A jelentés bemutatja az ünnepi időszak vásárlási rohamában - 2023. november és 2024. január között - várható leggyakoribb csalási módszereket. A Visa tanácsainak betartásával biztonságosabban vásárolhatunk.
Öt fizetési trend, amire érdemes figyelni 2023-ban

Öt fizetési trend, amire érdemes figyelni 2023-ban

A 2022-es esztendő sok szempontból átmeneti év volt: a teljes távmunkától új, hibrid modellekhez, a virágzó gazdasági fellendüléstől rövid távú nagyfokú gazdasági bizonytalanságig jutottunk el. Mindeközben pedig folytatódott a készpénzről a digitális fizetésre való globális átállás.
A magyarok szívesen vennék, ha kedvezményekkel jutalmaznák a fenntartható vásárlást

A magyarok szívesen vennék, ha kedvezményekkel jutalmaznák a fenntartható vásárlást

A válaszadók 70%-a értékelné, ha kedvezmények, visszatérítések járnának a környezetbarát termékek választásáért.
A Bartók Pagony a Visa Boltok Boltja verseny legújabb díjazottja

A Bartók Pagony a Visa Boltok Boltja verseny legújabb díjazottja

Gyermek-, valamint olvasásfókuszú üzletkoncepciója miatt a Bartók Pagony a Visa Boltok Boltja cím legújabb birtokosa. A Magyarországon 2022 őszén indult Visa Boltok Boltja verseny célja a helyi vállalkozások eredményeinek elismerése, a vásárlók figyelmének felhívása a magas szolgáltatási színvonalú üzletekre, valamint a kis- és középvállalkozások számára motivációként is szolgáló legjobb gyakorlatok bemutatása.
Indul a Visa Boltok Boltja verseny Magyarországon

Indul a Visa Boltok Boltja verseny Magyarországon

Visa Boltok Boltja néven új verseny indul a fizikai üzletek megmérettetésére Magyarországon. A verseny célja a helyi vállalkozások eredményeinek elismerése, a vásárlók figyelmének felhívása a magas szolgáltatási színvonalú üzletekre, valamint a kis- és középvállalkozások számára motivációként is szolgáló legjobb gyakorlatok bemutatása. A nevezés nyílt és ingyenes, az első magyarországi győztes pedig a Szemes Optika budapesti üzlete lett. A Csehországban és Szlovákiában már működő versenyt az Instore Consulting EU cseh kiskereskedelmi portál indította el, a Visa pedig névadó szponzorként állt a kezdeményezés mellé.
1/3