Vajon lesz-e időnk jól élni?

Vajon lesz-e időnk jól élni?

Ez egy nehéz cikk, amit nem lesz öröm olvasni egy társadalmi szegmensről - az „empty nester” rétegről. A „nem olvasom el” luxusát viszont nem ajánljuk senkinek, mert a jelenség szinte mindenkit érint.
A tudás nincs ingyen

A tudás nincs ingyen

Nincs ingyen média és nincs ingyen információ se. Még akkor sem, ha nem került Neked semmibe. Jobb, ha megszokod – állítja Bánki Attila, a Vermis Production alapító tulajdonosa és ügyvezetője.
A tudás nincs ingyen

A tudás nincs ingyen

Nincs ingyen média és nincs ingyen információ se. Még akkor sem, ha nem került Neked semmibe. Jobb, ha megszokod – állítja Bánki Attila, a Vermis Production alapító tulajdonosa és ügyvezetője.
Hivatkozások ereje. Felértékelődtek a fogyasztói nagykövetek.

Hivatkozások ereje. Felértékelődtek a fogyasztói nagykövetek.

Tudta Ön, hogy a márkáink nagykövetei akkor is képviselnek minket, ha nem költünk rájuk? Akkor is „velünk vannak”, ha éppen nincs kampányidőszak? És hogy sok esetben jobban érvelnek mellettünk, mint saját magunk? Mindenki szeretné, ha a termékéről a véleményvezérek pozitív kontextusban beszélnének. Tekintsük át, milyen esetekben érdemes a márkánk mellett influencer kampányt indítanunk.