A játékipar és a VR hajtja a szórakoztató- és médiaipar fejlődését

A játékipar és a VR hajtja a szórakoztató- és médiaipar fejlődését

A globális szórakoztató- és médiaipar tavaly ugrásszerűen fejlődött, meghaladva az általános világgazdasági növekedést.
A Meta közzétette, hogyan hatott a világjárvány az emberi kapcsolatokra

A Meta közzétette, hogyan hatott a világjárvány az emberi kapcsolatokra

Csökkent a személyes interakció, megnövekedett az online kapcsolatok jelentősége, ott volt az otthoni munkavégzés, VR-találkozók, beszélgetős szobák.
Annyit játszott a virtuális valóságban, hogy eltört a nyakcsigolyája

Annyit játszott a virtuális valóságban, hogy eltört a nyakcsigolyája

A világ első dokumentált VR-szemüveghez kapcsolódó stressztörése.
Intelligens parkolórendszert, VR-alapú szimulációt, jelnyelvfelismerő alkalmazást fejlesztenek a pécsi hallgatók

Intelligens parkolórendszert, VR-alapú szimulációt, jelnyelvfelismerő alkalmazást fejlesztenek a pécsi hallgatók

Tizenkét innovatív projekt indul a Pécsi Tudományegyetemen a Huawei SEEDs Kiválósági Ösztöndíjprogram keretében.
Közel ezer diák vehet részt VR-űrutazáson

Közel ezer diák vehet részt VR-űrutazáson

A nemzetközi oktatási projekt célja általános iskolások érzékenyítése a klíma- és környezetvédelem iránt.
1/5