Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Optimizmus jellemzi a piacot a programmatic szempontjából, ám a fejlődésnek gátja is van. Például a szakember- és tudáshiány. Az IAB Hungary és az FMG R&D felmérték a véleményeket és a várakozásokat is.
Pörög a programmatic, de nem eléggé

Pörög a programmatic, de nem eléggé

A programozott hirdetés-vásárlásban kevés az aktív szolgáltató, ám a technológiai cégek a hazai árszintekhez képest sokszor túlárazottak – mondja Vándor Attila a HOPPex ügyvezetője, az IAB Programmatic Munkacsoportjának vezetője.
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
Pörög a programmatic, de nem eléggé

Pörög a programmatic, de nem eléggé

A programozott hirdetés-vásárlásban kevés az aktív szolgáltató, ám a technológiai cégek a hazai árszintekhez képest sokszor túlárazottak – mondja Vándor Attila a HOPPex ügyvezetője, az IAB Programmatic Munkacsoportjának vezetője.
Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

Közös útra lépett a HOPPex és az Enbrite.ly

A legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit értékesítő HOPPex programozott piactér együttműködésre lépett az Enbrite.ly online kampány- és forgalomanalitikai szolgáltatóval. Mint kiderült: nem volt kérdés az együttműködés, emellett 6-12 hónapos időtávon már komoly eredményre számítanak a szereplők.
1/2