Hogyan alakult a reklámköltés? Az Evolution konferencián kiderül

Hogyan alakult a reklámköltés? Az Evolution konferencián kiderül

Már csak néhány nap és kiderül, hogy 2017-ben mekkora és milyen arányú volt a magyar piacon a reklámköltés.
Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Ma sokkal nehezebb márkát építeni és lojális fogyasztókat találni, mert ma még nem világos, hogy mik lesznek azok a platformok, azok az eszközök, amiken majd a mai 8-16 évesek kommunikálni fognak – véli Urbán Zsolt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.
MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tegnap este tartott éves Közgyűlésén felvázolta az MRSZ hosszú távú stratégiáját. A Közgyűlés pedig a megüresedett Elnökségi tagok helyére két új tisztviselőt is választott.
Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Ma sokkal nehezebb márkát építeni és lojális fogyasztókat találni, mert ma még nem világos, hogy mik lesznek azok a platformok, azok az eszközök, amiken majd a mai 8-16 évesek kommunikálni fognak – véli Urbán Zsolt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.
Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Ma sokkal nehezebb márkát építeni és lojális fogyasztókat találni, mert ma még nem világos, hogy mik lesznek azok a platformok, azok az eszközök, amiken majd a mai 8-16 évesek kommunikálni fognak – véli Urbán Zsolt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.
1/2