Marco Rossi a MOL Fresh Corner új arca

Marco Rossi a MOL Fresh Corner új arca

Az olasz szakember mostantól a régió vezető kávézóláncának nagykövete.
Uniomedia Csoport sikerei a God Stevie Awardon

Uniomedia Csoport sikerei a God Stevie Awardon

Idén egy arany, egy ezüst és két bronz díjat érdemelt ki kampányaival az Uniomedia Csoport. 2017 óta összesen 29 díjat nyertek el ezen a versenyen, melyből 6 arany, 10 ezüst, 13 pedig bronz fokozatú díj.
Adományozó gyűjtőponttá vált az Uniomedia irodája

Adományozó gyűjtőponttá vált az Uniomedia irodája

Az Ukrajnából menekülők megsegítésére szánt adományokat már hozzájuk is lehet vinni.
Uniomedia Csoport a Platinum Awards shortlisten

Uniomedia Csoport a Platinum Awards shortlisten

Shortlistre került Uniomedia Csoport a Telekom számára készített Digitális óra kampányukkal a Platinum Awardson, campaign of the year, education kategóriában. A díjátadóra október 12-én kerül sor New York-ban, ahol kiderülnek a végső eredmények.
2 díjat nyert az Uniomedia az IPRA-n!

2 díjat nyert az Uniomedia az IPRA-n!

A PR-szakma Oscarjának is tekintett nemzetközi versenyen az Uniomedia 2 aranyat is elhozott az idei IPRA-ról! Az 1990 óta kiosztott díjak magas presztízse miatt kiemelkedő, hogy a magyarországi pályázók közül idén egyedül ők részesültek ebben az elismerésben.
2/3