Két díjat nyert az Uniomedia Csoport az European Excellence Awardon

Két díjat nyert az Uniomedia Csoport az European Excellence Awardon

Az European Excellence Awardon hat shortlistes nevezés közül kettővel érdemelték ki a díjat. A Mastercard megbízásából készült Készpénzmentes Zóna kampány zsebelte be az elismeréseket: mind B2B kommunikáció, mind pedig régiós (Magyarország, Csehország, Szlóvákia, Szlovénia) kategóriákban győztesként került ki a kampány.
Ügynökséget választott az E.ON Hungária Csoport: novembertől az Uniomedia viszi az energiavállalat PR kommunikációját

Ügynökséget választott az E.ON Hungária Csoport: novembertől az Uniomedia viszi az energiavállalat PR kommunikációját

Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új PR ügynökségét az E.ON Hungária Csoport: a külső és belső kommunikációra is kiterjedő megbízást az Uniomedia nyerte el, így november 1-től az ügynökség az energiavállalat partnere a lakossági és a vállalati ügyfélkört célzó pr, illetve a munkatársak felé irányuló kommunikációban.
Uniomedia Csoport a Platinum Awards shortlisten

Uniomedia Csoport a Platinum Awards shortlisten

Shortlistre került Uniomedia Csoport a Telekom számára készített Digitális óra kampányukkal a Platinum Awardson, campaign of the year, education kategóriában. A díjátadóra október 12-én kerül sor New York-ban, ahol kiderülnek a végső eredmények.
Elkészült az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése

Elkészült az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna Magyarország meghatározó energiavállalata.
Marco Rossi a MOL Fresh Corner új arca

Marco Rossi a MOL Fresh Corner új arca

Az olasz szakember mostantól a régió vezető kávézóláncának nagykövete.
1/3