Sabre Awards IN2: Kategóriagyőztes a Telekom & Uniomedia Digitális óra kampány

Sabre Awards IN2: Kategóriagyőztes a Telekom & Uniomedia Digitális óra kampány

A Sabre Awards IN2 versenyén korábban shortlistre került, Telekommal közös Digitális Óra kampányunkat a kategória legjobbjának választották!
Elkészült az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése

Elkészült az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna Magyarország meghatározó energiavállalata.
Marco Rossi a MOL Fresh Corner új arca

Marco Rossi a MOL Fresh Corner új arca

Az olasz szakember mostantól a régió vezető kávézóláncának nagykövete.
Két díjat nyert az Uniomedia Csoport az European Excellence Awardon

Két díjat nyert az Uniomedia Csoport az European Excellence Awardon

Az European Excellence Awardon hat shortlistes nevezés közül kettővel érdemelték ki a díjat. A Mastercard megbízásából készült Készpénzmentes Zóna kampány zsebelte be az elismeréseket: mind B2B kommunikáció, mind pedig régiós (Magyarország, Csehország, Szlóvákia, Szlovénia) kategóriákban győztesként került ki a kampány.
Ügynökséget választott az E.ON Hungária Csoport: novembertől az Uniomedia viszi az energiavállalat PR kommunikációját

Ügynökséget választott az E.ON Hungária Csoport: novembertől az Uniomedia viszi az energiavállalat PR kommunikációját

Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új PR ügynökségét az E.ON Hungária Csoport: a külső és belső kommunikációra is kiterjedő megbízást az Uniomedia nyerte el, így november 1-től az ügynökség az energiavállalat partnere a lakossági és a vállalati ügyfélkört célzó pr, illetve a munkatársak felé irányuló kommunikációban.
1/3