„Mondhatsz akármit a márkádról, ha esetleg a közönség ezt máshogy gondolja, és meg is osztja”

„Mondhatsz akármit a márkádról, ha esetleg a közönség ezt máshogy gondolja, és meg is osztja”

Interjú Bányász Líviával, az Unilever európai szépségápolási kategóriájának médiavezetőjével.
Új vezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén

Új vezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén

Ács Tamást nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává. Az eddigi ügyvezetőt, Alberto di Leót váltó szakember Magyarország, valamint a három országot (Horvátország, Szlovénia és Bosznia-Hercegovina) felölelő Adria régió piacaiért felel.
Az Unilever több márkája is a foci-Eb hivatalos szponzora lett

Az Unilever több márkája is a foci-Eb hivatalos szponzora lett

Az Unilever és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) bejelentette, hogy az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái is a jövő évi labdarúgó Európa-bajnokság, vagyis az UEFA EURO 2024TM hivatalos szponzorai lesznek.
Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatója

Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatója

A FIFA bejelentette, hogy az Unilever testápolási márkái – köztük a Rexona, a Dove, a Lifebuoy és a Lux – lesznek a 2023-as ausztráliai és új-zélandi közös rendezésű FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatói. A partnerség 2027-ig tart és magába foglalja a 2026-os férfi labdarúgó-világbajnokságot és a FIFAe esport döntőt is. Ez lesz az első alkalom, hogy a FIFA a női, a férfi és az esportok terén is együttműködik testápolási márkákkal.