Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?

Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?

Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) számára, különösen annak fényében, hogy a videóalapú közösségi média platform 2024-ben bekerült a tíz legnépszerűbb marketingeszköz közé. Az esetleges betiltás súlyos következményekkel járhat, hiszen számos hazai kisvállalkozás mindent erre az egy lapra tett fel.
Elérhetetlenné vált a TikTok az Egyesült Államokban

Elérhetetlenné vált a TikTok az Egyesült Államokban

A New York Post beszámolója szerint az Egyesült Államokban ideiglenesen elérhetetlenné vált a TikTok. Az applikáció üzemeltetői egyelőre nem közölték, mikor áll helyre a szolgáltatás.
Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon  – A magyar userek átlagéletkora 38 év

Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – A magyar userek átlagéletkora 38 év

A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált, a hírfogyasztástól kezdve a vásárlási döntésekig – derül ki a Publicis Groupe CEE (Közép- és Kelet-Európa) és a GWI közös kutatásából, amely a közép-kelet-európai régiót, beleértve Magyarországot is, közösségi médiahasználati szokásait elemzi. Az eredmények szerint a magyar internetezők közel 40%-a napi szinten használja a közösségi médiát nemcsak tájékozódásra (52%), hanem termékek felfedezésére is (86%). Érdekes adat, hogy Magyarországon a TikTok átlagos felhasználója 38 éves – ami magasabb a régiós átlagnál. A kutatás rávilágít arra is, hogy bár a rövid videós tartalmak továbbra is népszerűek, a hosszabb formátumok iránti érdeklődés is növekszik. Ez különösen igaz az Instagram és a TikTok esetében, ahol a felhasználók egyaránt fogyasztanak rövid és hosszabb videókat.
Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”

Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”

A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.
Miért érdemes Petőfi titkos szeretőjéről beszélni a TikTokon?

Miért érdemes Petőfi titkos szeretőjéről beszélni a TikTokon?

Művelődéstörténet, humor, és egy csepp irodalmi pikantéria – mindez egy platformon, ahol a múlt és a jelen találkozik. Varga András, 68 éves művelődéstörténész elmesélte nekünk, hogyan tud több generációt is bevonzani a kultúra világába a TikTok segítségével.
1/45