Négy tipp egy ütős TikTok csatorna elindításához

Négy tipp egy ütős TikTok csatorna elindításához

Az elmúlt pár évben a legnépszerűbb közösségi platformok egyikévé vált a TikTok, ami nem csak szórakozásra alkalmas, de lehetőséget nyújt, hogy általa esetleg megismerjék a vállalkozásunkat vagy akár a márka és a fogyasztók kapcsolatát erősítse. Fekete Dorina, a Mindshare szakértője az Euronics kérésére olyan hasznos tippeket ad, amelyek segítségével bárki belevághat a TikTok tartalomgyártásba, akár a saját vállalkozásának építésébe.
Pápai Joci meglepte egy rajongóját az utcán sétálva

Pápai Joci meglepte egy rajongóját az utcán sétálva

Az énekes egy autóból kiszűrődő dalára lett figyelmes.
Nagyon addiktív, nagyon trendi, nagyon megosztó: mi az?

Nagyon addiktív, nagyon trendi, nagyon megosztó: mi az?

Lendvai Klaudia, a Lounge Group PPC specialistája maga is bevallotta, hogy régebben napi egy-másfél órát is eltöltött tiktokozással. De mi teszi a fiatalok kedvenc appját ellenállhatatlanná, és hogyan aknázhatjuk ki a benne rejlő hirdetési potenciált? Erről mesélt a 2023-as Internet Hungary konferencián.
Addiktív algoritmusa miatt indul uniós vizsgálat a TikTokkal szemben

Addiktív algoritmusa miatt indul uniós vizsgálat a TikTokkal szemben

Az Európai Unió vizsgálatot indít, hogy kiderüljön, a TikTok megsértette-e a gyermekek védelmét és az átlátható hirdetési gyakorlatot célzó online tartalmi szabályokat – jelentette be hétfőn Thierry Breton, a belső piacért felelős uniós biztos. A Reuters szerint a kínai közösségimédia-platformot súlyos bírság fenyegeti.- írja a Qubit.
A TOP 10 hazai e-kereskedő a TikTokon és amit érdemes eltanulni tőlük

A TOP 10 hazai e-kereskedő a TikTokon és amit érdemes eltanulni tőlük

Kezdetben a fiatalabb közönség körében népszerű TikTok ma már minden korosztályból vonzza a felhasználókat, és jelenleg a közösségi platformok közül a leghosszabb oldalon töltött időt tudhatja magáénak (70+ perc). A TikTok jelenleg több mint 3 millió 18 év feletti magyar felhasználóval rendelkezik, melynek többsége (61,8%) 25 év feletti. Elmondhatjuk, hogy a célközönségük jelentős részét érhetik el ezen a csatornán a különböző e-kereskedők, és sikeresen építhetik márkájukat, illetve értékesíthetik termékeiket.
1/40