A vizuális történetmesélés hatásai

A vizuális történetmesélés hatásai

„A kisfiú elment az anyukájával vásárolni. Meglátott egy matchboxot, kikönyörögte. Majd odaértek a kasszához, ahol meglátta a csokoládét, azt is elkezdte kérni, mire az anyja alkut ajánlott. Csoki vagy autó? A kisfiú a rövidtávú örömöt választotta végül, így a kisautó maradt a sportszeleteknél A történet így elmesélve sem rossz, de vizuálisan megjelenítve sokkal többet adna át közönségének” – kezdte a 24. Internet Hungary konferencián tartott előadását Teremi Balázs.
„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

Miért most éli reneszánszát a PR? Mérhetőbbé vált-e a PR? Értik a megbízói oldalon, hogy milyen hozzáadott értéke lehet egy kommunikációs kampánynak?